ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

Колишній адвокат Пукача: Лист генерала "Российским вестям" - фальшивка і провокація

Корреспондент.net, 16 березня 2006, 14:46
0
5

Колишній адвокат генерала міліції, колишнього керівника Департаменту кримінальної розвідки МВС України Олексія Пукача Сергій Осика називає публікацію в газеті "Российские вести" нібито "листа Пукача" фальшивкою і провокацією, передає УНІАН.

"Я розцінюю це як фальшивку і провокацію", - сказав Сергій Осика. "У цій публікації хтось зацікавлений, але не Пукач, - вважає він, - Насамперед особи, зацікавлені у створенні живого образу Пукача".

Осика вважає, що його клієнта вже немає в живих: "Якби Пукач був живий і мав ту інформацію (яку викладено нібито від його імені в газеті - ред.), він би з"явився і допоміг слідству, знявши із себе частину звинувачень".

Крім того, Осика пов’язує появу цього "листа" з тим, що певні зацікавлені особи (які - він не знає) намагаються таким чином дискредитувати нинішнього Президента України і людей із його оточення.

У прес-службі Генеральної прокуратури України повідомили, що в ГПУ вже ознайомилися з публікацією "Российских вестей", проте коментувати її відмовилися, посилаючись на те, що "одна частина справи Гонгадзе вже перебуває в суді, а за другою - тривають слідчі дії".

Нагадаємо, що сьогодні федеральний тижневик "Российские вести" опублікував "лист Олексія Пукача", в якому генерал заявляє, що не вбивав журналіста Георгія Гонгадзе, і звинувачує в підготовці "касетного скандалу" і зникненні журналіста низку відомих українських політиків.

Як відомо, у четвер, 16 березня, федеральний тижневик "Российские вести" опублікував "листа Олексія Пукача", у якому генерал нібито заявляє, що не вбивав журналіста Георгія Гонгадзе, і звинувачує в підготовці "касетного скандалу" і зникненні журналіста кількох відомих українських політиків.

Це вже не перша провокаційна інформація, яку поширюють напередодні українських виборів наближені до Кремля засоби масової інформації. У неділю, 12 березня, на телеканалі "Россия" вийшла телепередача, у якій повідомляли про таємну в’язницю ЦРУ для в’язнів із Афганістану й Іраку, нібито розташовану на території гарнізону "Макаров" у Київській області. В Україні цю інформацію спростували і оголосили у військовій частині день відкритих дверей.

Крім цього, одне з російськомовних видань опублікувало "сенсаційне інтерв’ю" голови ради директорів компанії "Базовий елемент" Олега Дерипаски, у якому він нібито зізнається, що фінансує виборчу кампанію лідера Партії регіонів Віктора Януковича, а також заявляє, що у свій час усі "цікаві" фабрики, увесь транспорт України належатиме росіянам. Прес-служба відомого бізнесмена назвала публікацію неправдою.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах