ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

УТ-1 звинувачує прес-службу Партії регіонів в брехні

Корреспондент.net, 29 червня 2006, 12:39
0
8

Перший Національний канал (УТ-1) офіційно заявляє, що інформація щодо ситуації про ненадання прямого ефіру Віктору Януковичу 28 червня у програмі "Точка зору", розповсюджена прес-службою Партії регіонів, є спотвореною та неправдивою, передає УНІАН.

Про це повідомили у прес-службі Першого Національно каналу.

Зокрема, за даними прес-служби УТ-1, в день десятої річниці Конституції України редактор програми "Точка зору" запросив лідера Партії регіонів до участі у програмі "Точка зору". Темою розмови запропоновано обговорення ситуації у Верховній Раді, що склалася на даний момент.

Водночас у зв’язку із несвоєчасним наданням інформації гостьовому редактору ТО "Новини" про зміни у сітці мовлення до Дня Конституції України, випуск програми "Точка зору" з участю В.Януковича було перенесено на 29 червня.

Як пояснюють у прес-службі, згідно із ст. 10 і ст. 14 Закону України "Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації", обов’язковому висвітленню в аудіовізуальних ЗМІ підлягають: участь Президента України в офіційних заходах, що проводяться в державі, - у вечірньому ефірі був виступ Президента України Віктора Ющенка, присвячений 10 річниці Конституції України.

У зв’язку з вищенаведеним директор ТО "Новини" Денис Іванеско особисто повідомив прес-секретаря лідера Партії регіонів Ганну Герман про зміни, перепросивши за незручності, та запросив В.Януковича на прямий ефір 29 червня.

Між тим, як зазначили у прес-службі УТ-1, "викликає занепокоєння ситуація, що жоден із засобів масової інформації, окрім "5 каналу", що розповсюдили спотворену інформацію, поширену прес-службою Партії регіонів, не звернулись за коментарями та поясненнями до президента НТКУ Віталія Докаленка, редакції "Новин" та прес-служби Першого Національного".

Також у прес-службі каналу особливо наголосили, що жодних вказівок та рекомендацій від Секретаріату Президента та інших органів влади до редакції Новин не надходило. Усі рішення щодо змін у сітці мовлення ухвалювались виключно на Першому Національному, згідно із законодавством України та Статутом НТКУ, йдеться у повідомленні.

28 червня прес-служба Партії регіонів розповсюдила заяву про це Перший Національний канал після дзвінка з Секретаріату Президента України замінив запланований на цей день прямий ефір з лідером Партії регіонів Віктором Януковичем трансляцією виступу Президента України Віктора Ющенка.

За інформацією прес-служби, зранку 28 червня з УТ-1 надійшло запрошення для лідера опозиції В.Януковича виступити у вечірній програмі теленовин. "Пропонувався запис у студії, однак В.Янукович погодився виступити лише в прямому ефірі, оскільки його слова і заяви не раз перекручували, скорочували, спотворюючи при цьому текст", - зазначили в прес-службі.

Керівництво каналу погодилося на прямий ефір з В.Януковичем. Однак після 19-ї години в прес-службу Партії регіонів зателефонував директор новин УТ-1 Денис Іванеско, слова якого цитує прес-служба Партії регіонів: "Пробачте нам, але ми не можемо взяти Віктора Януковича в прямий ефір, оскільки нам зараз подзвонили з Секретаріату Президента і сказали, що доцільно використати цей ефірний час в інший спосіб - замінити прямий ефір з Януковичем на виступ Президента України".

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах