ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

Колектив телеканалу Інтер оголосив страйк

Корреспондент.net, 26 січня 2007, 15:31
0
8

Між новим керівництвом інформаційно-аналітичної служби каналу Інтер і колективом виник конфлікт.

Журналісти Інтеру, незадоволені наміром керівництва урізати їм зарплату, залишилися вночі на робочих місцях і вимагали зустрічі з керівництвом.

Журналісти обурені тим, що новий менеджмент збирається виплатити всім працівникам каналу зарплату за січень не цілком, мотивуючи це зниженням рейтингів каналу і пообіцявши "розібратися і знайти винних", повідомляє Телекритика.

На думку джерела, скорочуючи офіційні зарплати, керівництво може спробувати підсилити контроль за журналістами і змусити частину колективу залишити канал.

Незадоволені журналісти (близько 50 осіб) готові до публічного протесту. За останньою інформацією, це представники не тільки ІАС, але й інших служб.

Також на каналі плануються важливі зміни в мережі мовлення. Крім зняття з ефіру програми Перша експедиція, буде припинено вихід ранкового блоку Ранок з Інтером. Чи будуть більше 80 співробітників каналу, зайнятих у цьому проекті, переведені на іншу роботу - невідомо. Також з ефіру буде знята програма Comedy Club Ukraine, а програму Один у полі перенесуть на 13:00.

Причина конфлікту складається в специфічних умовах трудових договорів, підписаних усіма працівниками Інтеру. Трудова угода передбачає, що лише 60% зарплати представляє фіксована ставка, тоді як 40% - премія, що може бути скорочена.

Випадки, коли цю премію скорочували окремим працівникам з поважної причини, траплялися і раніше, але вперше це було зроблено щодо усього колективу. Однак, найбільше обурення колективу викликало те, що рішення урізати зарплату з 1 січня (заднім числом) було прийнято без попередження.

Інтерівці не виключають, що у випадку, якщо керівництво не прийде на зустріч з ними, найближчим часом можуть не вийти в ефір деякі програми.

Напередодні в телеканалу Інтер перемінився власник - компанія Укрмедіапроект придбала 61% акцій телекомпанії. Крім того, серед власників телеканалу залишилися відкрите акціонерне товариство Громадське російське телебачення (ГРТ, Москва) - 29% акцій і товариство з обмеженою відповідальністю Пегас телебачення - 10%.

За матеріалами Главред

 

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах