ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

Один з українських телеканалів припинив мовлення

Корреспондент.net, 15 травня 2007, 09:44
0
4

У понеділок, 14 травня, о 20:05 зупинено мовлення на Першому діловому каналі, власником якого є народний депутат від Партії регіонів Ігор Шкіря. Працівники каналу оголосили страйк.

Як повідомляє Телекритика, за словами журналіста Олександра Соболя, колишнього працівника каналу, екс-випускового редактора програми Бізнес on-line, причиною страйку стала істотна заборгованість власника каналу перед його працівниками.

Випускаючий редактор економічної редакції Першого ділового Ярослав Загреба відмовився коментувати ситуацію. Телекритика також повідомляє, що не змогла додзвонитися самому Шкірю (депутат не брав трубку), а його помічниця Тетяна Полубенець на прохання прокоментувати ситуацію заявила, що є помічником депутата "з державних питаннях", а ситуація на телеканалі - "його комерційні справи".

Олександр Соболь пояснює "мовчанку" менеджменту телеканалу настирливими вимогами власника "не виносити сміття з хати", а грошовий борг, вважає журналіст, сприяє мовчанню працівників каналу.

Після двох годин страйку в ефірі телеканалу замість "матрацу" з’явилися телевізійні заставки та рекламні ролики.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах