ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

Аделаджа виграв суд у газети

Корреспондент.net, 1 червня 2007, 12:48
0
5

Суд Шевченківського району Києва зобов’язав газету Дело спростувати інформацію, яка стосується честі та гідності пастора церкви Посольство Боже Сандея Аделаджи.

Керівник юридичного управління мерії Алла Бабич повідомила про те, що журналісти в статті Набережну віддали Аделаджі написали про те, що КМДА виділила 128 гектарів землі в районі затоки Княжої на Позняках під масштабну забудову Посольству Божому.

Як зазначає Бабич, ця інформація є недостовірною і підриває ділову репутацію пастора.

Рішенням суду розповсюджені публікації визнані такими, які не відповідають дійсності, принижують честь, гідність та ділову репутацію Київської міської державної адміністрації. Відповідачі зобов’язані спростувати розповсюджену ними недостовірну інформацію тим же способом, яким зазначені дані були ними розповсюджені.

За матеріалами: Хрещатик, 15 минут

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах