ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

5 канал розкрив причини звільнення Слісаренка

Корреспондент.net, 4 вересня 2007, 22:04
0
22

Редакційна рада 5 каналу на своєму засіданні ухвалила рішення просити звільненого телеведучого Ігоря Слісаренка про зустріч з керівництвом каналу, аби врегулювати ситуацію з його звільненням.

Про це сказано в прес-релізі 5 каналу, що поступив у вівторок ввечері.

У рішенні редакційної ради 5 каналу зокрема сказано, що Слісаренко у випуску новин 1 вересня в 11:00 передав інформацію "без посилання на джерело, з неточним цитуванням інформаційного агентства і з упередженістю, що є порушенням певних пунктів основ редакційної політики".

Водночас редакційна рада рекомендує керівництву каналу не задовольняти заяву телеведучого про звільнення.

"Рекомендувати керівництву каналу за порушення певних пунктів основ редакційної політики Слісаренку винести догану. Просити Слісаренка зустрітися з керівництвом каналу і редакційною радою для врегулювання ситуації", - сказано у рішенні редакційної ради.

Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Ніна Карпачова заявляє, що звільнений телеведучий 5 каналу Ігор Слісаренко може розраховувати на її допомогу щодо захисту його права займатися професійною діяльністю.

По словах Карпачової, вчора вона особисто зателефонувала телеведучому, висловила солідарність з його принциповою позицією, переконливо засвідченою в численних передачах впродовж багатьох років.

"Керівництво 5 каналу знайшло формальний і вельми невмотивований привід для того, аби, нарешті, позбавити широко відомого професіонала можливості правдиво і незаангажовано розповідати про події в гарячих точках планети, а також об'єктивно освітлювати життя в тих країнах, які самі себе вважають  демократичними".

"Примусове звільнення Ігоря Слісаренка, єдиного в незалежній Україні дійсно незалежного тележурналіста, означає порушення не тільки його прав, але і права мільйонів телеглядачів на об'єктивну і неупереджену інформацію", - підкреслює Карпачова.

Як повідомлялося, Слісаренко був звільнений 1 вересня. Після цього Київська незалежна медіа-профспілка заявила, що за його інформацією,  Слісаренка змусили написати заяву "за власним бажанням" після того, як він озвучив в ефірі інформацію про школу, де навчаються діти президента Віктора Ющенка, і уточнив, що вартість року навчання складає там $ 12 тисяч".

Слісаренко працював на 5 каналі з квітня 2004 року.

За матеріалами Интерфакс-Украина

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах