ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

Міноборони: В Україні не було таємних тюрем ЦРУ. Гриценко судиться з російським телеканалом

Корреспондент.net, 16 листопада 2007, 16:15
0
6

Міністерство оборони спростувало інформацію про причетність України до таємних операцій ЦРУ. У військовому відомстві вважають це спробою дискредитації нашої держави.

Про це йдеться в заяві Управління прес-служби Міністерства оборони України.

Як нагадує Управління прес-служби Міноборони, «14 листопада 2007 року депутат Європарламенту Джованні Клаудіо Фава заявив, що Україна причетна до таємних операцій ЦРУ, зокрема нібито вона приймала на авіаційній базі літаки ЦРУ. Як «доказ» згадувалися відеоматеріали, продемонстровані російським телеканалом РТР-Планета у 2006 році».

Прес-служба Міноборони заявляє, що звинувачення про причетність України до таємних операцій ЦРУ є черговою провокацією, інспірованою ззовні і спрямованою на дискредитацію нашої держави.

«У березні 2006 року після демонстрації телевізійного сюжету на російському каналі Міністерство оборони спростувало усі звинувачення як неправдиві і абсолютно безпідставні», - зазначається в заяві.

«Міністр оборони України Анатолій Гриценко тоді одразу ж організував виїзд журналістів, у т.ч. телеканалу РТР-Планета до гарнізону Макарів-1, де, за твердженням авторів фільму, начебто утримувалися в’язні ЦРУ.

Журналістам було надано можливість, за їх бажанням, перевірити будь-яку будівлю у гарнізоні. З журналістами зустрілися начальник Макарівського гарнізону, представник державної служби Украерорух, яка контролює усі перельоти над територією України», - нагадують автори заяви.

«Гриценко також документально спростував звинувачення на адресу міністра оборони і начальника Генерального штабу ЗС України про нібито видання таємних наказів щодо переобладнання будівель на території Макарівського гарнізону під таємну в’язницю для терористів», - наголошує Міноборони і додає, що українські ЗМІ об’єктивно висвітлили отримані документи, до українського суспільства було донесено правдиву інформацію, інформаційна провокація була зупинена.

 «На жаль, цього не зробили журналісти телеканалу РТР-Планета для російської і міжнародної аудиторії», - зауважує Міноборони.

З метою примусового спростування недостовірної інформації телеканалом РТР-Планета у травні 2006 року Міністерство оборони України і особисто Гриценко звернулися до суду – з позовом до російського журналіста Аркадія Мамонтова і до Федерального державного унітарного підприємства Всероссийская государственная телевизионная и радиовещательная компания.

Рішенням суду від 24 липня поширена у сюжеті телеканалу РТР-Планета інформація з цього приводу була визнана недостовірною. Суд також зобов’язав телекомпанію  спростувати вказану недостовірну інформацію у визначений судом час і спосіб.

«Цього зроблено не було, - зазначає Міноборони, - натомість відповідач намагається оскаржити рішення Голосіївського суду в Апеляційному суді міста Києва. Засідання суду призначене на 28 листопада ц.р.»

Як повідомлялося, 14 листопада на прес-конференції в Страсбурзі депутат Європарламенту Клаудіо Фава заявив, що літаки ЦРУ США здійснювали посадки на одній з авіабаз України. Фава зазначив, що має докази таємних приземлень американських літаків на території України. Раніше Фава, який є доповідачем Європарламенту щодо незаконного перевезення літаками ЦРУ людей, підозрюваних у тероризмі, також заявляв про існування в`язниць ЦРУ в Італії та Польщі.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах