E-mail підписка   Мобільні додатки   Мова: 
 
укр 
 
 
 

Держдума РФ прийняла заяву, що заперечує Голодомор як геноцид українців

2 квiтня 2008, 17:03     

Держдума РФ на пропозицію путінської Єдиної Росії прийняла заяву під назвою Пам'яті жертв голоду 30-х рр. на території СРСР. У ній російські депутати називають питання Голодомору в Україні 1932-33рр. «предметом сучасних політичних спекуляцій" і запевняють, що від голоду вмирали не лише українці.

Документ запропонували прийняти депутати путінської партії Єдина Росія на чолі із першим заступником голови комітету у справах СНД Костянтином Затуліним. Він має назву Пам'яті жертв голоду 30- х років на території СРСР. За прийняття заяви проголосувало 356 депутатів, проти - 70, двоє утрималися.

"Немає ніяких історичних свідчень того, що голод організовувався (владою колишнього СРСР – Ред.) за етнічною ознакою. Його жертвами стали мільйони громадян СРСР, представники різних народів і національностей", - сказано у заяві Держдуми Росії, прийнятій сьогодні, 2 квітня.

"У результаті голоду, спричиненого насильницькою колективізацією, постраждали багато регіонів РРФСР (Поволжя, Центрально-Чорноземна область, Північний Кавказ, Урал, Крим, частина Західного Сибіру), Казахстану, України, Білорусі. Від голоду й хвороб, пов'язаних з недоїданням, в 1932-33 роках там загинуло близько 7 млн осіб", - йдеться в прийнятій заяві Держдуми.

"Депутати Держдуми, віддаючи данину пам'яті жертвам голоду 30-х років на території СРСР, рішуче засуджують режим, що зневажив життям людей заради досягнення економічних і політичних цілей, і заявляють про неприйнятність будь-яких спроб відродження в державах, що раніше входили до складу Союзу РСР, тоталітарних режимів, що зневажають правами та життям своїх громадян", - сказано у заяві.

«На Україні проживає дуже багато росіян. Проти кого ми приймаємо цей документ?»

Прийняття документу супроводжувалось жвавими дискусіями, зокрема фракція Комуністичної партії Російської Федерації (КПРФ) висловилися різко проти його прийняття.

"На Україні проживає дуже багато росіян. Проти кого ми приймаємо цей документ? Давайте відкладемо його, не треба самих себе бичувати", - заявив депутат-комуніст Микола Харитонов.

Виступаючи від фракції КПРФ депутат Анатолій Локоть заявив, що фракція не голосуватиме за прийняття цього документа.

"Утовкмачуючи ідею власної провини, ми самі себе січемо. Ви пропонуєте таке трактування цієї проблеми, що розділяє російське суспільство на "ваших" і "наших", - заявив комуніст.

Депутат Компартії РФ А. Локтя також обурив абзац, що основною причиною цієї трагедії стала насильницька колективізація попри те, що в іншому місці документ містить тезу, що основною причиною голоду мільйонів людей 1932-1933 років був неврожай.

«Цією заявою ми не доб’ємося нічого, крім збільшення протиріч між нашими народами. А що далі?»

У свою чергу депутат фракції Справедлива Росія Світлана Горячова розкритикувала текст заяви, назвавши документ спробою виправдатися за Голодомор 1932-33 рр. Вона зазначила, що не дарма Держдума приймає такий документ під час саміту НАТО, де розглядається надання Україні Плану дій із набуття членства в Альянсі.

"Ми намагаємося виправдатися за голод 30-х років. Треба було раніше це робити, до того, як Україна заговорила про це. Цією заявою ми не доб’ємося нічого, крім збільшення протиріч між нашими народами. А що далі?" - запитала колег Світлана Горячова.

Представник фракції Володимира Жириновського ЛДПР Сергій Іванов заговорив про «геноцид російського народу». "А чи не час нам прийняти заяву про геноцид російського народу й нагадати, що товариш Джугашвілі (Сталін – Ред.) - головний винуватець цього", - заявив Сергій Іванов.

Нагадаємо, Голодомор 1932-33 рр. геноцидом українського народу вже визнали  близько 13 держав світу. Серед них США, Канада, Естонія, Аргентина, Австралія, Італія, Угорщина, Литва, Грузія, Польща, Еквадор, Латвія та Чехія

За матерiалами:
]]>
Інтерфакс-Україна
]]>
Коментувати можут тільки зареєстровані користувачі. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь
Ознайомтесь з правилами коментування

Коментарів

 (41)
Залишаючи коментар, будь ласка, пам’ятайте, що зміст і тон Вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, які безпосередньо чи опосередковано мають відношення до цієї новини. Виявляйте також повагу та толерантність до своїх співрозмовників навіть у тому випадку, якщо Ви не поділяєте їхню думку. Ваша поведінка за умов свободи висловлювань та анонімності, наданих інтернетом, змінює не тільки віртуальний, але й реальний світ.
Залишилось 10000 символів
Коментар:
Показати: найкращi останнi першi
коментарів на сторінці 
SS  Раша гудбай!!!
03.04.2008, 16:27  Нравится (0)
гость  можу сказать тыльки те,шо наш президент мовчить по голодомору, який не визнали в росыъ - такий вын в опу-рнс презитент - подлазуникь и хам.

анихдот "со молцис? а как дысал, как дысал" - так и Ющ, а как кричал, как кричал, а они им выставки в москве показывают. Бред, а на страна - не политики, и нет президента. Что б Юлька сделала? Думаю, что не молчала бы, будучи президентом.
03.04.2008, 13:33  Нравится (0)
Скіф  Ну кацапи дають - "У результаті голоду, спричиненого насильницькою колективізацією, постраждали багато регіонів РРФСР (Поволжя, Центрально-Чорноземна область, Північний Кавказ, Урал, Крим, частина Західного Сибіру), Казахстану, України, Білорусі.

Вони тільки забули сказати, що на решти територіях окрім України був дійсно голод, який був викликаний неврожаєм, а на Україні він був штучно створенний, і чомусь на кордонах України (навіть між селами) стояли війська - це що, щоб неврожай не перекинувся на інші території?
03.04.2008, 10:49  Нравится (0)
де жа вю   Цель голодомора уничтожение украинцев как титульной нации этой земли и сотворение вместо неё "советского народа". Это отлично понимали и понимают в Кремле. Но откровенно лицемерят со всех трибун. Ведь дни России как империи исчисляются 10 - 20 -ю годами. Её агонию может продлить лишь донор, каковым сегодня является Украина. Продление агонии способствует накоплению капитала сегодняшних "рулевых" политиков-бизнесменов. Вскоре (10-20лет) они свалят в гнилую Европу-Америку, оставив 80 субъектов федерации грызть друг другу горло. Таким образом поведение Россиии вполне логично и предсказуемо. Логично и поведение наших доморощенных ублюдков, льющих воду на лопасти российской мельницы. Они тоже хотят оторвать свою толику, пока умы и вода мутна, свой куш, и свалить. (Хотя замков по 800 млн на всех не хватит.) Благо, северные соседи неплохо башляют за пропаганду коммунистических и региАнальных идей. Зри!
03.04.2008, 00:23  Нравится (0)
гость  полный бред , сходите к доктору ...
03.04.2008, 08:20
Психіатр  Як спеціаліст кажу, що "дежа вю" має рацію. А гостю перед тим як давати поради та встановлювати діагнози треба ще багато книжок прочитати.
03.04.2008, 08:34
гость  специалист чего ?
03.04.2008, 08:42
санитар  Я не гинеколог, но посмотреть могу :-)))
03.04.2008, 16:21
гость  Только после вас милейший!
03.04.2008, 12:09
гость  Украина -донор :))) Смешно ..
03.04.2008, 08:43
гость  Скажи, недоделанный, сколько миллионов украинцев в России на "заработках"? Правильно, Россия тоже не знает. Но в переводе на ВВП - около 20%. Ты хоть представляешь что это за цифра?
03.04.2008, 14:41
гость  nishogo ne skazesh,tilku MOSKAL BYV,E,IBYDE TYPUM VPERTUM OSLOM, nemaiy na yvazi rosiiskui narod,bo i vin poterpae DOTEPER,i poterpav vid MOSKAKIV-PEREVERTNIV leninizmy.
03.04.2008, 00:13  Нравится (0)
Sterling  Главный вопрос в том,что даст политикам из Москвы,то ,что они так не хотят признавать факт геноцида Украинцев?
02.04.2008, 19:08  Нравится (0)
Sterling  Моя бабушка была еще маленькая,когда начался голод..Да тогда был неурожай..но не такой сильный,что бы люди смогли умирать..она помнит,что все ,что собрали в колхозе,зерно и корма, сотрудники НКВД забрали и увезли силой .Даже не оставив на посев на следующий год.Если в городах рабочим выдавали по карточкам хлеб,то в селах -ничего..люди ели своих детей..это был ужас.. В то время ее родственники ,которые жили в России ,уже позже,рассказывали ей после окончания голодовки,они даже не знали,что там голод..
Вот вам и светлое будущее от коммунистов ..от их рук погибло миллионы людей..и что ..теперь вот спустя много лет..это не геноцыд ,это так прото голод..в Украине он был самым зверским,потому,что людей,которые тогда питались выехать из Украины в дугие места союза ,где нет ,или голод не такой сильный, их не пропускали..,не позволяли выехать ...
А теперь там Россия всеми силами пытается отмыть и исковеркать ту часть истории,которая выставляет власть советов не в лучшем виде..
02.04.2008, 19:07  Нравится (0)
гость  Я одного не могу понять, почему это коммуняко-дегенератская партия до сих пор не запрещена? После голода, репрессий и всего @#$%& они до сих пор бегают под красными флагами по Украине и открывают свой поганый рот!!! Комуняк нужно как и фашистов запретить!!!
02.04.2008, 19:16
 ?
?  У фашистов по сравнению с комуняками были детские игры в песочнице
03.04.2008, 08:56
гость  А Россия всегда коверкала историю. Екатирена 2 даже специальную комиссию учредила, для "написания и исправления" истории, так что "пытаться отмыть", как Вы пишете, ей не надо - у неё есть вековой опыт...
03.04.2008, 12:44
гость  Дегенераты добрались до мозгов русского народа. Многим русским они уже промыли мозги и русские стали врагами украинцев. Обидно, ведь русские по сути действительно братский словянский народ. Да только мало осталось тех настоящих русских, с которыми можно дружить. Русские были истреблены дегенератами во время революций и репресий. Да и сейчас русских продолжают добивать, уничтожать лучших, а оставшимся промывать мозги и натравливать их на украинцев.
02.04.2008, 18:41  Нравится (0)
1975  Это , что в стиле Жариновского, что в России от рабоче-крестьянского союза, рождаются только @#$%&, а в ответ от президента Путина, что он из рабоче-крестьянской семьи...
02.04.2008, 18:51
Sterling  Вполне разделяю ваши мысли,русские и украинцы -братья ,но те,кто стоят у власти в России врядле разделяют эти мысли,жля них Украина и украинцы -это даже не нация и страна,а колония с ее населением,лишенного своей культури и языка..В Украине тоже есть свои "дегенераты" типа Витренко или Симоненко.За всем этим кроются игры и бизнесс ,интересы очень могущественных людей ,и эти люди плевали на историю,культуру мову\язык и вообще на народ..
А такие служки типа Витренко или Богословской нужни лишб для показухи перед народом...
02.04.2008, 18:56
гость  +1000
02.04.2008, 19:04
гость  Вы правы, но насчет "словянства" руских почитайте Владимир Белинский "СТРАНА МОКСЕЛЬ" Роман-исследование, там вразумительный исторический анализ дан всей российской "истории", на российских-же фактах!
03.04.2008, 12:52
гость  Дії комуністичної партії призвели до загибелі 7 млн. людей.
Нарешті Росія це визнала.
02.04.2008, 18:41  Нравится (0)
гость  Навпаки, Росія знову перекручує та підтасовує факти - 7 млн. по всьому союзу, а Україна там передостання, це коли тільки сама Україна від одного Голодомору втратила близько 8 млн. а їх було три.
03.04.2008, 12:54
гость  танахуйвони всрались нам із своїми заявами, хай не лізуть взагалі тепер ні до нас ні до нашої трагедії, хай вирішують свої проблеми.

Расія, прощавай!
02.04.2008, 18:36  Нравится (0)
гость  Можно агитировать, рассказывать, но ведь это и есть суть *братских* отношений. Пора же нам хоть какое нибудь достоинство иметь.
Это не касается граждан России. Там живут прекрасные люди,
но политика государства в отношении Украины не требует
коментарий.
02.04.2008, 18:24  Нравится (0)
1975  Братские отношения между народами это лицемерие. Отношение во первых должны быть цивилизованными, а "братство народов" уже определяют граждане этих стран, и они даже могут своей волей, заставить своих политикой принимать государственные решения. Сегодня наши политики принимают решения в угоду типа ОАО или ЗАО, но есть историческая истина, которую нельзя запудрить ни пиа ртехнологиями ни другими средствами. Российский народ, я уверен поддерживает больше Украинский народ и согласен стем, что его, Украинский народ просто уничтожали в 30-годы, но он не поддерживает наших поликов.
02.04.2008, 18:48
1975  Если посмотреть за последние три дня высшие органы власти России сделали столько противоречащих друг другу заявлений, решений, что просто ясно как божий день - без Украины Россия превратится через некоторое время в бывшую Югославию. По известным уже причинам.
02.04.2008, 18:19  Нравится (0)
fx  А хай вас (расєйськіх політиганів) качка копне!
Бог є, він все бачить!
02.04.2008, 18:09  Нравится (0)
гость  С%КИ!!! УБЛЮДКИ БЛ%!!!
02.04.2008, 18:09  Нравится (0)
гість  Дивна логіка. Якщо користуватися такою логікою, то треба німцям заявити, що під час ІІ світової війни не було ніякого Голокосту - адже під час війни померло дуже багато і німців і людей інших націй.
02.04.2008, 18:04  Нравится (0)
Козак  С...ки, а з кордону Білорусії людей хто завертав? Люди зібравши останнє ішли в Білорусь, на базари продавати останне або ж міняти, бо там був хліб, коли вони пертались іх перестрівали червоні і все забирали.
"неприйнятність будь-яких спроб відродження в державах, що раніше входили до складу Союзу РСР, тоталітарних режимів" подивіться на власний режим, от боїтесь щоб у інших його не було.
02.04.2008, 17:58  Нравится (0)
гость  Росия боится и правильно делает , что боится !
Если взяла на себя и активы и пасивы бывшего союза то и за зло сотворенное совком тоже должна ответить.
02.04.2008, 17:44  Нравится (0)
Оля  Коли вже Росія залишить нас у спокої!
Ну хіба мало їм своєї території, на якій доречі немало українців, які, нажаль, забули своє коріння?
Скільки вивезено у Сибір української інтелігенції.
Той режим червоний від крові...
Потрібно визнавати Голодомор - Геноцидом, заборонити всі ці різновиди комуністичної партії на Україні!
І досить вже себе вважати малоросами.
02.04.2008, 17:44  Нравится (0)
українець  Які вони такиж сволоти там у Думі!Зрозуміло чому вони там усі цього лякаються.Ще раз - сволоти!!Слава Україні.Шануємо жертв голодомору, який розпочала комуністична Росія,хай їй грець!!!
02.04.2008, 17:44  Нравится (0)
Lehhandro  Двояке враження від цієї заяви:
1. Це була трагедія, і вона назавжди залишиться в нашій памяті, як би її не назвали...
2. Чепляє те, що саме наші політики намагаються спекулювати, якщо б Росія визнала цю трагедію, як геноцид, тоді б потрібно було б виплачувати якісь репарації, але все одно частку цих коштів потратили б на якісь чергові Стелли, а значна б залишилася в чиїх то карманах....
Я гражданин Украины и люблю свою страну, но не госсударство, тем более политиков... и очень хотел, что бы славяне жили дружно...
02.04.2008, 17:42  Нравится (0)
гость  ти громадянин України , а я - УКРАЇНЕЦЬ.
02.04.2008, 18:30
гость  це теж саме що сказати:
- ти член суспільства, а я тварина (клас приматів).

"громадянство" - це суспільна ф-ція людини і вона вище за "тваринне" походження
02.04.2008, 18:53
гость  Ну да, це із-за таких, вумників, як ти із наших паспортів вилучили графу "національність" і тепер ми всі безрідні ваньки, - зате громадяни, ну як на "зоні".
03.04.2008, 13:06
1975  Я согласен, не нужно на горе зарабатывать, спекулировать. Это просто подло, низменно, но - ведь наши политики, а в основном и первые лица Державы по уровню их личных качеств и являются не талантливыми менеджерами, а простыми спекулянтами. А заявление Гос.Думы России это очередной плевок и в лицо и в душу еще живущих и помнящих эту страшную боль утраты жизни
,своих близких и родных, когда с плакатов в твои глаза смотрят твои убийцы. И не надо юродствовать, народ всегда мудр.
02.04.2008, 18:32
Дипломат  Это что не наесть провокационное заявление, последняя конвульсия России перед потерей окончательно управления над нашей страной! ГАНЬБА Российским политикам!
02.04.2008, 18:32
 
 

Підпишіться на Корреспондент.net

Обзор сети