E-mail підписка   Мобільні додатки   Мова: 
 
укр 
 
 
 

НУ-НС не бачить жодної різниці між Тимошенко та Януковичем

9 жовтня 2008, 19:38     
НУ-НС не бачить жодної різниці між Тимошенко та Януковичем НУ-НС не бачить жодної різниці між Тимошенко та Януковичем
president.gov.ua

Лідер фракції Наша Україна – Народна самооборона В’ячеслав Кириленко називає «чистою фальсифікацією» заяви представників БЮТ щодо можливості створення коаліції Партії регіонів і Нашої України.

Про це він заявив журналістам, коментуючи заяву лідера фракції БЮТ Івана Кириленка про те, що сьогоднішнє голосування за включення до порядку денного Верховної Ради змін до законодавства про вибори є, по суті, створенням коаліції Партії регіонів і НУ-НС.

«Нашим завданням є просто розблокування виборчого процесу”, – сказав лідер НУ-НС. Він додав, що зараз необхідно прийняти змін до бюджету в частині фінансування виборів, інші зміни до виборчого законодавства.

Кириленко при цьому наголосив на тому, що БЮТ керується «подвійними стандартами». За його словами, БЮТ був ініціатором минулих дострокових виборів, а тепер «не гребуючи будь-якими засобами, робить все для того, щоб унеможливити проведення цих виборів, тому що на цей раз вони не в опозиції, а при владі».

«Це є класичний подвійний стандарт, який демонструється в політиці, який відбувається на очах у виборців», - сказав В’ячеслав Кириленко.

Він також назвав «не більше, ніж блефом» заяви представників фракції БЮТ про необхідність прийняття бюджету на 2009 рік і змін до бюджету на поточний рік для фінансування армії і соціальних програм.

За словами Кириленка, блокування БЮТ трибуни ВР свідчить про те, що блок не хоче йти на дострокові вибори. «Але скажіть мені будь ласка, в чому тоді різниця між Тимошенко і Януковичем, яких обох не можна винести зі своїх кабінетів і відірвати від своїх крісел, коли проголошуються вибори?» - заявив Кириленко.

У зв’язку з цим він нагадав, що рік назад Янукович також не хотів покидати посаду прем’єр-міністра України і йти на дострокові вибори. «Бачимо повну тотожність між двома політичними силами – БЮТ і Партією регіонів. В однакових ситуаціях вони і діють однаково – ніколи не борються за політичні принципи, а борються за своє перебування у владі», - наголосив лідер НУ-НС, підкресливши, що коаліція між “регіоналами” і Нашою Україною неможлива.

Водночас, за його словами, фракція НУ-НС може голосувати разом з ПР, коли йдеться про фінансування виборчого процесу.

За матеріалами УНІАН

Коментувати можут тільки зареєстровані користувачі. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь
Ознайомтесь з правилами коментування

Коментарів

 (8)
Залишаючи коментар, будь ласка, пам’ятайте, що зміст і тон Вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, які безпосередньо чи опосередковано мають відношення до цієї новини. Виявляйте також повагу та толерантність до своїх співрозмовників навіть у тому випадку, якщо Ви не поділяєте їхню думку. Ваша поведінка за умов свободи висловлювань та анонімності, наданих інтернетом, змінює не тільки віртуальний, але й реальний світ.
Залишилось 10000 символів
Коментар:
Показати: найкращi останнi першi
коментарів на сторінці 
Одесит 1
Одесит 1  Мені боляче за Україну! Великі надії щодо відродження, вступу до НАТО і Євросоюзу а тим самимі зближення до Євроатлантичної цівілізації скінчилися на сварках і зраді українського народу. Вже не Ющенко і неТимошенко не кандидати(про Януковича взагалі мовчу бо то бидло). Юля все ж таки свогодоб"ється і буде президентом і так само буде кормити популізмом і боротися за продовження своєї каденії на наступні 4 роки як Ющенко. А віз буде стояти на місці. Плакати хочеться.......
11.10.2008, 00:12  Нравится (0)
ОлександрPL
ОлександрPL  може побачиш різницю, коли після цих виборів НУ буде дуже маленька, якщо взагалі потрапить в ВР. Тільки тоді ви ніби разом це робили, а тут Презик замутив і ви тупцем за ним. Задовбали вже перевиборами. Оттак з вашої кишені взяти, то кричали б що вас обкрадають, а з державної то начхати.
09.10.2008, 20:09  Нравится (0)
Ne_Odnakovo_Meni
Ne_Odnakovo_Meni  Олександре, а чого Ви не хвилювалися загроші, коли Тимошенчиха роздмухувала минулі вибори?
І взагалі, Ви в Україні податки платите?
Чи як "справжній українець" втекли за кордон і звисока спостерігаєте?
Так, реально, перевиборами задовбали, але і задовбали нічого не робленням і верескливим популізмом та клоунадоу у ВР.
09.10.2008, 20:37
The Canadian
The Canadian  Шановний, а що як що він дійсно за кордоном? На заробітках бо вдома, нажаль, не платять. Ну не платить він податків на відміну від вас, ну і що? А ті гроші що він родині посилає і вони в Україні витрачають цього вам мало? Хтось на них податки платить. Це називається припливом капіталу до країни. Ви в економіці як сибірський валянок, а нардепи дійсно про ваші гроші недбають. І не тільки з НУ. Всі до одного в Раді щоб фінансове майбутнє собі забезпечити. Надзвичайно добре забезпечити.
10.10.2008, 07:02
Ne_Odnakovo_Meni
Ne_Odnakovo_Meni  Добре, погоджуюся, що наїхав не справедливо.
Але що до "сибірського валянка", м'яко кажучи, не погоджуюся, можем при нагоді подискутувати на тему економіки;)
10.10.2008, 08:46
ОлександрPL
ОлександрPL  дорогий Ne_Odnakovo_Meni, виїхав закордон бо одружився тут. Але це не значит що не люблю Неньку Україну. Тільки шкода що наші політики (маю на увазі демократичні партії) не зрозуміли що разом для країни зробили б краще і на багато більше. І я вважаю що найбільше в цьому завинив Президент (за котрого я теж голосував їдучи 150км до консульства в Варшаві), бо майже від початку прем"єрування Тимошенко підставляв її та обгаджував, чи то для Порошенка чи когось іншого, а потім Балога почав свої ігри. Чому держава має втрачати від амбіцій Президента котрий хоче на другий строк вскочити до крісла не маючи нормальних шансів на це. І він звинувачував Юльку в зраді та співпраці з ПР, а я бачу що перевибори зроблені для того щоб Ющенко з Ахметовим в коаліцію вступив і висунули Януковича на прем"єра. Тільки навіщо це нам. Ющенко своє зробив (маю на увазі історичний етап), правда підставив своїх (якщо будуть мати 5% то нехай радіють),подякуємо йому і попрощаемось. Треба також вміти зходити зі сцени.
10.10.2008, 09:41
Ne_Odnakovo_Meni
Ne_Odnakovo_Meni  Вітання, Олександре.
Ви маєте свою думку, я маю протилежну, відображу як я це бачу:
З 2004 року Тимошенко почала грати в популізм, не забуваючи і помилятися, але тоді її критикували значно менше ніж тепер, а дарма. Вона в свою чергу ніколи не забувала нагадати. Вона декларувала підтримку президента, але...
Це виглядало так як двоє друзів йдуть обнімаючись але один з них часто підставляє ногу щоб інший спіткнувся(в даному випадку Тимошенко була в ролі тієї хто ставить ногу). А потім "підхоплюючи товариша" не забувала оголосити: "от бачите - товариш спотикається, але я його підтримаю."
Така дружба набридає... Після того як відбулися попередні вибори, колись приятелі, перейшли до прагматичних стосунків. Але і тут замість того, щоб почати працювати партнерка почала ревізію "хто де всрався і колупання в лайні". Сморід піднявся нестерпний, але результату не дало жодного.
А щодо Яника як прем'єра... так я був тоді проти, але якщо б тоді ПР дотримало слова по Універсалу, була б користь.
10.10.2008, 10:23
Ne_Odnakovo_Meni
Ne_Odnakovo_Meni  А взагалі, було б добре, якби в наступну ВР пройшлр не більше 10% тих хто був до тепер, решту на звалище історії, бо всі дістали.
10.10.2008, 10:25
 
 

Підпишіться на Корреспондент.net

Обзор сети