ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

Інтер відповів Тимошенко: Фірташ не є власником каналу

23 січня 2009, 21:51
0
5

Телекомпанія Інтер спростовує той факт, що співвласник компанії RosUkrEnergo Дмитро Фірташ є власником каналу.

Про це йдеться у повідомленні прес-служби телекомпанії.

"АОЗТ Українська незалежна ТБ-корпорація (загальнонаціональний телеканал Інтер) повідомляє, що згідно з реєстром акціонерів Дмитро Фірташ не є акціонером компанії", - сказано в заяві.

Телекомпанія повідомила, що її акціонерами є товариство з обмеженою відповідальністю Український медіа-проект (61% акцій), відкрите акціонерне товариство Перший канал (29%) і ТОВ Пегас Телебачення (10%).

"Телеканал Інтер є прибутковою телевізійною компанією і впродовж 12 років - одним з найбільших платників податків в Україні, і існує на прибутки, отримані з продажу телевізійної реклами", - сказано в заяві.

При цьому телекомпанія зазначила, що вважає недопустимими спроби органу виконавчої влади втручатися в його інформаційну політику, а також давати оцінку діяльності журналістів і творчого колективу.

"Чесність, об’єктивність і незаангажованість є основними принципами висвітлення подій телеканалом Інтер", - заявила телекомпанія.

Інтер просить прес-службу Кабінету Міністрів утриматися від необґрунтованих коментарів на адресу телеканалу і не перебирати на себе функції слідчих органів, прокуратури і судової влади.

Як повідомлялося, управління у зв’язках зі ЗМІ секретаріату Кабінету міністрів України заявило про принципову відмову прем’єр-міністра України Юлії Тимошенко брати участь у програмі Свобода на Інтері разом з акціонером компанії RosUkrEnergo Дмитром Фірташем.

Раніше телеканал Інтер запросив на сьогоднішній ефір Свободи на Інтері Тимошенко і Фірташа.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах