ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

Хорошковський: Тимошенко хотіла купити Інтер та радила, кого із журналістів слід звільнити

27 січня 2009, 18:44
0
5

Голова Державної митної служби, власник UA Inter Media Group Валерій Хорошковський заявляє про спроби прем'єр-міністра Юлії Тимошенко диктувати інформаційну політику телекомпанії Інтер. Про це він сказав у інтерв'ю виданню Українська правда.

"Знаєте, у Юлії Володимирівни специфічне сприйняття свободи слова. Вона вважає, що свобода слова повинна бути розвинена рівно настільки й до тих пір, поки вона підтримує її особисто. Спершу між нами була просто величезна кількість непорозумінь стосовно того, що показує канал Інтер, як він це показує", - зазначив він.

Хорошковський підкреслив, що прем'єр навіть давала вказівки, кого із журналістів слід звільняти.

За його словами, Тимошенко проводила із ним переговори про покуп Інтера буквально з моменту його призначення головою Митниці.

"Я відповів Юлії Володимирівні:" У мене, як у бізнесмена, немає перешкод для продажу. Єдине - питання ціни. І одна умова - всі гроші повинні бути легальними. Це не повинні бути гроші незрозумілого походження, із офшорних зон". Це внесло певний дискомфорт у розмову", - сказав він.

Хорошковський підкреслив, що саме після такої розмови прем'єр почала говорити про необхідність придбання телекомпанії іноземним інвестором.

Він заявив, що якщо у подальшому будуть спроби незаконно дискримінувати UA Inter Media Group, то це буде предметом розгляду у лондонському суді.

Керівник Митниці також підкреслив, що останнім часом через складну економічну ситуацію посилилися напади прем'єра у його бік.

"Насправді, всі люди є для неї ресурсом для споживання. Поки ти потрібен - тебе будуть обціловувати. У ту ж секунду, коли ти став заважати - тебе готові затоптати", - заявив він.

Хорошковський також повідомив, що йому відомо про те, що оточенню прем'єра дали завдання знайти на нього компромат.

Як повідомлялося, 24 січня Тимошенко висловилася за придбання телеканалу Інтер іноземним інвестором.

Раніше Тимошенко вирішила ігнорувати політичні програми Інтера, мотивуючи це тим, що на телеканалі знищують свободу слова, а управління зі зв'язків із ЗМІ секретаріату Кабміну заявило, що співвласник компанії RosUkrEnergo Дмитро Фірташ є справжнім власником телеканалу.

U.A. Inter Media Group, до складу якої входить телеканал Інтер, припускає, що може звернутися до суду з вимогою, щоби Кабінет Міністрів компенсував збитки.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах