ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

Суд зобов'язав 1+1 спростувати інформацію про Засуху

26 березня 2009, 15:23
0
7

Печерський районний суд міста Києва задовольнив позов народного депутата України від фракції Партії регіонів Тетяни Засухи про захист честі, гідності й ділової репутації.

Зокрема, суд визнав недостовірною інформацію в матеріалі під назвою Елітна ковбаса з елітних скакунів (або Ковбаса зі скакунів), який транслювався у вечірній ефірний час 1 та 2 жовтня минулого року в Телевізійній службі новин Студії 1+1.

Як повідомили в прес-службі Засухи, судовим рішенням від 11 березня 2009 року телерадіокомпанію Студія 1+1 зобов'язано терміново (після вступу рішення в законну силу) у вечірній ефірний час в телепрограмі ТСН спростувати дану недостовірну інформацію.

У цьому сюжеті Засуху звинуватили у поганому ставленні до скакуна, а саме - що вона нібито пускає породистих коней "під ніж". Зокрема, у зазначеній інформації йшлося про те, що в селі Ковалівка під Києвом чистокровних племінних жеребців, "власницею яких є народний обранець Тетяна Засуха", нібито відправляють на бойню.

Доглядач за кіньми Ігор Королько розповів в інтерв'ю, що на конеферму приїжджають м'ясники і забивають породистих коней на м'ясо. Також транслювалося інтерв'ю з кінорежисером В'ячеславом Стеценком, який "почув інформацію про ситуацію на фермі і вирішив врятувати скакунів від ножа". У телепрограмі він заявив, що "вирізується поголів'я чистокровних коней ...".

У прес-службі Тетяни Засухи наголосили, що зазначена інформація "не могла не образити людину, громадянку, народного депутата, Героя України, що за захистом свого конституційного права на повагу честі та гідності змушена була звернутися до суду".

За інформацією прес-служби, через тривале ігнорування викликів до суду з боку відповідачів - представників телерадіокомпанії, кінорежисера, ведучих, які оприлюднили недостовірну інформацію, судове провадження у даній справі тривало близько п'яти місяців.

Крім того, прес-служба Засухи зазначила, що основним аргументом проти позову Студії 1+1 було твердження, що позивачами не надано доказів розповсюдженої інформації, яка оскаржувалася у суді, а запис програми, наданий як доказ, нібито не є належним доказом.

Тим часом, ВО Свобода зажадала вибачень з боку організаторів суспільно-політичного ток-шоу Я так думаю з Анною Безулик, яке виходить на 5 каналі. У минулому році Безулик пішла з 1+1.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах