ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

У Черновецького вважають політичною провокацією скандал з його фото у Daily Mirror

24 квітня 2009, 13:24
0
7

Журналісти Київського медіа холдингу звинуватили видання Українська правда в провокації проти мера Києва Леоніда Черновецького.

Про це повідомляють редакції газет Київського медіа холдингу.

Вони збираються звернутися до Комісії із журналістської етики з проханням проаналізувати дії Української правди на предмет участі в "брудній політичній провокації, яку спрямовано напередодні президентських виборів проти мера Києва".

"23 квітня на сайті таблоїд, який належить умовному холдингу Українська правда, а потім і на першій сторінці сайту Українська правда, з'явилася інформація про те, що відомий британський таблоїд Mirror проілюстрував скандальний матеріал фотографією Черновецького", - йдеться в повідомленні.

"На фото фігурує київський мер, обличчя якого заретушовано, водночас, столичного мера легко впізнати. Це досить відома фотографія: на ній знято Черновецького, який проходить перевірку на детекторі брехні. Нагадаємо, таку перевірку він проходив публічно за власною ініціативою незабаром після своєї перемоги на виборах мера в березні 2006 року", - повідомляють журналісти.

"Крім того, в результаті розслідування, яке проведено редакцією Київського медіа холдингу, було виявлено декілька цікавих моментів, які свідчать про те, що на сайті таблоїд було опубліковано підробку.

По-перше, кольори на скріншоті сайту Mirror, що розміщено в матеріалі Української правди, відрізняються - у версії УП колір сайту жовтий, насправді сайт Mirror оформлено в червоному кольорі.

По-друге, структура сайту Mirror на скріншоті УП відрізняється від реальної структури сайту Mirror.

По-третє, напис під статтею на сайті Mirror свідчить, що матеріал було розміщено на правах реклами, а отже, хтось заплатив за його розміщення гроші.

Більше того, на сайті Mirror не вдалося знайти статтю, яку нібито було проілюстровано фотографією київського мера. Вона просто відсутня", - йдеться в повідомленні.

У даний момент журналісти Київського медіа холдингу намагаються з'ясувати, хто "проплатив розміщення даного матеріалу і кому знадобилося влаштувати цю провокацію напередодні повернення Черновецького з лікування".

Як повідомлялося, на сайті британської газети The Daily Mirror новину про педофілію проілюстрували фотографією Черновецького. Учора Mirror викреслила новину зі свого сайту.

У ЗАТ Київський медіа холдинг входять газети Хрещатик, Вечірній Київ, Українська столиця, телекомпанія Київ і радіо Голос Києва.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах