ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

Автора статті в Независимой газете викрили у плагіаті

12 серпня 2009, 16:30
0
5

Директор Інституту глобальних стратегій Вадим Карасьов звинувачує одного з авторів Независимой газеты в плагіаті.

5 серпня Независимая газета опублікувала матеріал Андрія Дорошенка під назвою Київ стурбований підсумками молдовських виборів, у якому, на думку Карасьова, використаний фрагмент його інтерв'ю для другого видання.

"Інтерв'ю я давав тижнем раніше журналістці видання Новый регион Ганні Сергєєві", - сказав експерт. Цей матеріал під назвою Радник Секретаріата Ющенка: на виборах в Молдові вирішується доля Придністров'я був розміщений на сайті 30 липня 2009, за п'ять днів до його публікації в Независимой газете.

При цьому Карасьов зазначає, що ніяких посилань на першоджерело в тексті Дорошенка немає. "Не схильний драматизувати подібні ситуації, оскільки розумію, що існують різні технічні та організаційні накладки. Але чому й інший текст в Независимой газете є відвертим плагіатом? Звертаємо вашу увагу, що це не одиничний випадок. Я регулярно читаю подібні публікації за підписом зазначеного автора" , - заявив Карасьов.

За словами експерта, Дорошенко ніколи не брав у нього інтерв'ю. Також у листі Карасьов висловив надію, що видання знайде можливість передати гонорар за вказану публікацію журналістці Нового региону Ганні Сергєєві.

За матеріалами: Телекритика

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах