ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

ІМІ досліджував популярні українські видання на наявність замовних матеріалів

3 вересня 2009, 12:07
0
8

Протягом серпня 2009 Інституту масової інформації провів моніторинг чотирьох популярних загальнонаціональних друкованих видань: газет Факти, Сегодня, Экономические известия і журналу Корреспондент.

У результаті моніторингу експерти Тарас Шевченко (Інститут медіа-права), Руслан Дейниченко (Могилянська школа журналістики) та Єгор Соболєв (Бюро журналістських розслідувань Свідомо) прийшли до висновку, що щонайменше 28 матеріалів зроблено з грубими порушеннями журналістських стандартів і містять ознаки прихованої реклами.

За інформацією ІМІ, всі ці тексти надрукувала газета Факти про прем'єр-міністра Юлію Тимошенко, про лідера громадянського руху Арсенія Яценюка, спікера Верховної Ради Володимира Литвина, а також про деякі вітчизняні банки та горілчані торгові марки. Так, згідно з дослідженням, у Фактах таких матеріалів було 28, у Сегодня - 0, Экономических известиях - 0, журналі Кореспондент - 0.

Найчастіше, як зазначають експерти ІМІ, порушено принципи збалансованості, відділення фактів від коментарів, точності та достовірності використаної інформації.

Також під час дослідження Інституту масової інформації було виявлено 14 матеріалів, неналежно маркованих як рекламні. Згідно зі звітом, у Фактах, ЭИ, Корреспонденти експерти не знайшли жодного такого матеріалу, водночас, газета Сегодня надрукувала 12 таких матеріалів.

Як повідомлялося, більше половини українців за те, щоб у державі була цензура ЗМІ, свідчать результати дослідження Інституту Горшеніна, проведеного в березні 2009 року.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах