ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Суд зобов'язав газету The Guardian виплатити прем'єрові Іраку $90 тисяч за наклеп

11 листопада 2009, 16:27
0
3

Суд Іраку зобов'язав британську газету The Guardian виплатити прем'єр-міністрові країни Нурі аль-Малікі 100 мільйонів динарів (близько $90 тисяч) як компенсацію за наклеп.

Як повідомляє видання, невдоволення глави іракського уряду викликала квітнева стаття, у якій з посиланням на неназвані джерела в іракській розвідці йшлося, зокрема, про те, що "влада іракського прем'єра стає дедалі авторитарнішою".
  
Також у замітці від 31 квітня були цитати з висловів трьох неназваних співробітників розвідувальної служби Іраку, які повідомили виданню, що уряд Іраку "тісно пов'язаний зі США", а також, що представникам влади, які так чи інакше мали зв’язок з діяльністю розвідки, "було наказано стежити за військовими діями всередині країни".

На думку сторони звинувачення, все написане у статті було наклепом. Між іншим, редакція The Guardian має намір подати апеляцію. Журналісти вважають, що рішення суду жодним чином не збігається з поняттям свобода слова, за яку нібито бореться Нурі аль-Малікі, намагаючись побудувати новий, вільний Ірак.

Рішення служителів Феміди вже прокоментував міністр закордонних справ Великобританії Девід Мілібенд. "Свобода слова має вирішальне значення для будь-якої демократії. Якщо справа дійде до апеляції, я прошу владу Іраку подбати про те, щоб їхні суди, які є незалежними, вели процес відповідно до іракської конституції", - сказав глава британського МЗС.

Нагадаємо, у липні корпорація News Group Newspapers, яка об'єднує кілька великих британських газет, виплатила більше одного мільйона фунтів стерлінгів за звинувачення в тому, що журналісти видань використовували незаконні методи отримання інформації.

За матеріалами: The Guardian, РИА Новости

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах