ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Запрацював телеканал, присвячений Саддаму Хусейну

30 листопада 2009, 17:10
0
3

Супутниковий телеканал, присвячений страченому в 2006 році іракському диктаторові Саддаму Хусейну, запрацював в арабських країнах. Хто стоїть за цим медіапроектом - невідомо.

Про це у понеділок, 30 листопада, повідомили західні ЗМІ.

Телеканал, якому його засновники дали дві назви - al-Arabi і al-Lafeta, - запрацював 27 листопада.

Іракська влада підозрює, що за цим стоїть партія Баас, лідером якої був Саддам Хусейн. Проте новий керівник цієї політсили Мохаммед Джарбуа спростував цю інформацію.

Основою контенту нового телеканалу є фотографії Саддама, його синів - спочатку живих, а потім убитих американськими військовими. Крім того, серед кадрів є зображення людини, що спалює прапор США. Слайд-шоу супроводжується записами промов Хусейна, а також патріотичними віршами та піснями, що закликають "звільнити нашу країну від окупантів".

Саддам Хусейн був відсторонений від влади у квітні 2003 року в результаті військової операції, проведеної в Іраку військами коаліції, очолюваної США.

У липні 2004-го він постав перед судом за звинуваченням у злочинах проти людськості і 30 грудня 2006 року був страчений.

За матеріалами: Lenta.ru, GZT.ru

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах