ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

За відмову показувати Уго Чавеса в Венесуелі відключено кабельні телеканали

24 січня 2010, 23:37
0
5

Венесуельські провайдери під тиском влади припинили мовлення низки кабельних телеканалів, опозиційних до президента Уго Чавеса.

Телеканали обвинувачуються в порушенні нових правил мовлення, які зобов'язують транслювати виступи глави держави, повідомляє агентство AP. 

Назви відключених кабельних телеканалів не уточнюються, проте серед них перебуває опозиційний канал Radio Caracas Television, або RCTV, який перейшов на кабельне мовлення в 2007 році після того, як Чавес відмовився продовжити його аналогову ліцензію. 

"Ми були відключені від мовлення, не отримавши перед цим ніяких попереджень", - повідомив агентству представник RCTV Гладіс Запіейн. 
RCTV не став транслювати промову Чавеса, з якою президент в суботу, 23 січня, звернувся до своїх прихильників на мітингу. Голова державного агентства з телемовлення Діосдадо Кабелл заявив у цьому зв'язку, що жоден з телеканалів не має права порушувати закон. 

Крім відмови показувати виступи Чавеса, Кабелло звинуватив кабельні телеканали в тому, що в програмах, які містять сцени насильства або сексуальні сцени, відсутнє відповідне попередження. Крім того, з його слів, в середині дня канали транслюють мильні опери, замість того щоб пускати телепрограми для дітей, як це передбачено правилами мовлення. 

Керівництво RCTV заявило свій протест, зазначивши в офіційному зверненні, що державне агентство з телемовлення не має ніякого права наказувати провайдерам відключати від мовлення ті чи інші телеканали. 

За даними уряду Венесуели, до мережі кабельного телебачення підключено 37 відсотків домогосподарств. Представники приватних телевізійних компаній стверджують, що кількість глядачів кабельного телебачення майже вдвічі вища. 

Згідно з нормами мовлення, венесуельські телеканали повинні передавати промови Президента країни Уго Чавеса. 

Крім трансляції виступів Чавеса, телекомпанії повинні попереджати глядачів про показ сцен еротики та насильства, а також про те, що телесеріал буде йти понад дві години у прайм-тайм. 

У серпні 2009 року влада Венесуели закрила 32 телеканали та радіостанції, після того як у цих ЗМІ закінчилася ліцензія.


Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах