ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Березовський виграв суд у російської телекомпанії

10 березня 2010, 14:50
0
3

Вищий суд Лондона в середу, 10 березня, зобов'язав Всеросійську телерадіокомпанію (ВГТРК) і співвідповідача у справі Володимира Терлюка виплатити опальному олігархові Борису Березовському 150 тисяч фунтів стерлінгів як відшкодування шкоди, завданої його діловій репутації.

Про це повідомляють місцеві ЗМІ.

Приводом для позову, поданого Березовським три роки тому, став сюжет телеканалу РТР-Планета в програмі Вести недели від 1 квітня 2007 року. У ньому бізнесмен фактично був звинувачений у фальсифікації доказів для отримання політичного притулку у Великобританії, а також причетності до смерті колишнього співробітника ФСБ Олександра Литвиненка.

Березовський же наполягав, що сюжет телеканалу, який безкоштовно транслюється в Європі, завдав шкоди його діловій репутації.

Співвідповідачем за позовом проходив якийсь Володимир Терлюк. Березовський вважає, що саме він дав інтерв'ю телеканалу під псевдонімом Петро, стверджуючи, що свого часу його змусили зробити фальшиву заяву про те, що він є агентом ФСБ, направленим до Лондона для замаху на підприємця, який у Росії обвинувачується в цілій низці злочинів.

Воно і було надано владі при розгляді питання про екстрадицію бізнесмена.

Слухання за позовом Березовського почалися в лютому. Суддя, що веде справу, ухвалив, що суму виплати повинні розділити обидва відповідача. До 13 квітня вони можуть оскаржити ордер про збитки й видатки.

ВГТРК це рішення суду не визнає.

"Рішення суду ВГТРК не визнає, оскільки воно було ухвалено незаконним складом суду, без присяжних, а також без участі ВГТРК, якій, як відомо, було заборонено брати участь у справі після її відмови розкрити джерело її інформацією", - сказала адвокат телерадіокомпанії Зоя Матвіївська.

Юрист нагадала, що скарга ВГТРК про неможливість розгляду справи без суду присяжних вже пеебуває на розгляді в апеляційному суді Лондона.

Судові слухання, які тривали два тижні, завершилися 19 лютого.

На засіданні з оприлюднення рішення суду з боку відповідача був присутній тільки Терлюк. ВГТРК у суді не бере участь. Як заявляє компанія, суд заборонив їй брати участь у процесі через відмову розкрити своє джерело.

У своєму рішенні суддя Іді в черговий раз наголосив, що це не так. Заборона, за його словами, відбувся після того, як ВГТРК не захотіла вести переговори з юристами позивача і судом.

У своєму рішенні суддя Іді зазначив також, що позиція Терлюка, який у суді виступав без кваліфікованих юристів, була плутана. Також суд не знайшов у передачі прямих звинувачень Березовського у вбивстві Литвиненка, хоча "загальний сенс сказаного в передачі був спрямований на це".

У цілому всю історію Терлюка суддя назвав "фантазійною", при цьому зазначивши, що свідки позивача - соратники Березовського Юлій Дубов та Олександр Гольдфарб - були послідовні в своїх свідченнях і проявили себе, як "вкрай освічені" люди.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах