ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Африканська газета перепросила за фото "вагітної" королеви Британії

29 березня 2010, 07:40
0
4

Приватна зімбабвійська газета Standard перепросила британську королеву Єлизавету Другу за публікацію її фотографії, обробленої таким чином, що 83-річна королева на ній виглядає вагітною.

Газета опублікувала "відредаговані" фото, коли висвітлювала візит президента ПАР Джейкоба Зуми до Великобританії.

Представники редакції газети заявили, що фотографію опублікували випадково, і її взяли з інтернет-сайту, що критикував безладні статеві зв'язки, які, за чутками, властиві президенту ПАР.

Зума - багатоженець. Він перший президент Південної Африки, офіційно заявив про прихильність традиційному багатоженству, прийнятому у його народу, зулусів. У нього 8 дружин (з них 5 - офіційні).

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах