ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

The New Times відмовився видавати владі джерела статті про ОМОН

2 вересня 2010, 13:27
0
12

У четвер, 2 вересня, до редакції журналу The New Times прибули співробітники міліції, які пред'явили керівникам видання постанову про обшук і вилучення інтерв'ю співробітників московського ОМОНу, яке лягло в основу скандальної статті Раби ОМОНу.

Як повідомляє Лента.Ру з посиланням на головного редактора журналу Євгенію Альбац, видання відмовилося видати джерела статті.

На початку лютого журнал опублікував інтерв'ю з бійцями другого московського батальйону ОМОН ГУВС, в яких ті скаржилися на порушення з боку начальства і нестерпні умови праці. Зокрема стверджувалося, що від співробітників батальйону під загрозою позбавлення премії вимагають виконувати план - затримувати за зміну трьох осіб.

Пізніше командир ОМОН ГУВС Москви, генерал-майор В'ячеслав Хаустов заявив, що десять діючих і колишніх співробітників московського спецпідрозділу, причетних до публікації The New Times, підписали заяви про те, що не брали участі у підготовці статті і не підтверджують викладених у ній фактів. Подальша службова перевірка ГУВС Москви не знайшла підтверджень фактам, викладеним у статті.

У квітні в редакції The New Times вже відбувався обшук, однак тоді міліціонери не змогли провести виїмку документів, оскільки у них на руках не було відповідного рішення суду. Як зазначає Лента.Ру, рішення суду про виїмку матеріалів, що можуть розкрити джерело журналістської інформації, немає і цього разу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах