ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Лужков подав до суду на газету, інтернет-видання та радіостанцію

14 вересня 2010, 16:55
0
6

Мер Москви Юрій Лужков подав позови на інтернет-видання Life News, газету Твой день та радіостанцію Эхо Москвы за поширення інформації про виділені ним кошти на лікування інвалідів та утримання бджіл.

Як повідомляє РІА Новости, позови подано на загальну суму в 10 мільйонів рублів. "Позов подано мером Москви до Савелівського районного суду Москви. Позов направлено одночасно проти засновника інтернет-видання lіfe News, газети Твой день, окремо автора статті в цій газеті і радіо Эхо МосквЫ, - сказав головний редактор Эхо Москвы Олексій Венедіктов.

За його словами, позивач звинувачує радіостанцію в тому, що 25 серпня вона поширила з посиланням на інтернет-видання Life News зазначену інформацію. "Причому в самому позові наголошується, що це посилання на інтернет-видання. Однак чомусь вони вимагають окрім спростування, що, може бути, нормально, стягнути з Эха грошову компенсацію в 3 мільйони рублів - стільки ж, скільки з Life News і Твого дня - і плюс мільйон з журналіста газети. Мене це, звичайно, вражає, тому що за законом ми не несемо відповідальності за виклад іншого повідомлення", - зазначив Венедіктов.

Тим часом, виконавчий директор видавничого дому Ньюс Медіа-Рус Ашот Габрелянов вже заявив, що ВД готовий у суді підтвердити достовірність викладених фактів.

"Ми отримали позови ... У нас є залізне правило, якщо інформація не підтверджується ні документально, ні аудіозаписом, ми ніколи нічого не пишемо. У нас дуже суворе бюро перевірки фактів, тому все, що ми написали, ми готові стверджувати, що це правда чистої води, тому будемо відповідати в суді, звичайно", - сказав Габрелянов.

Зазначимо, що в статтях, які викликали обурення московського мера, стверджувалося, що витрати на реабілітацію бджіл вдвічі перевищують витрати на лікування інвалідів.

Нагадаємо, сьогодні Юрій Лужков знову заявив, що не має наміру йти з посади мера Москви.

Раніше низка російських телеканалів поширила сюжети з гострою критикою на адресу Лужкова та його дружини. Перший канал розповів про московські пробки, на РТР робився акцент на руйнуванні архітектурної спадщини Москви, а телеканал НТВ у рамках програми ЧП. Разследование випустив фільм Справа в кепці, авторами якого стали журналісти, які готували скандальний фільм Хрещений батька про президента Білорусі Олександра Лукашенка.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах