ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Варіації 'Останкіно' на тему НТВ

Корреспондент.net, 5 квітня 2001, 10:08
0
6

Інвестиційний фонд TVI, що належить американському медиа-магнату Теду Тернеру, підтвердив у середу, що досяг домовленості з Володимиром Гусинським про придбання приналежної йому частки в телекомпанії НТВ. За подіями навколо НТВ пильно стежать у Європі. Тим часом, у Москві журналісти НТВ заявили про підготовку псевдо-випуска новин НТВ у студії «Останкіно».

Заява

У своєму першому інтерв'ю з моменту укладення угоди Тед Тернер сказав: "Я прихильник розвитку вільних засобів масової інформації в усьому світі і високо оцінюю журналістів НТВ, як надійну і високопрофесійну команду".

Далі, як передає ВВС, американський телемагнат повідомив про те, що розчарований розвитком ситуації навколо телекомпанії і має намір якомогашвидше укласти угоду з холдінгом "Газпром-медіа".

У заяві Тернера не уточнюється, про якій точно частці акцій досягнута домовленість. Гусинському і його холдінгу "Медиа-Мост" належить приблизно 49,5% акцій НТВ, однак частина його частки - 19% - уже протягом кілька місяців заморожена за рішенням суду, що його і Гусинський, і НТВ заперечують.

Тед Тернер висловив надію на те, що в результаті покупки їм акцій Гусинського може бути забезпечена реальна незалежність НТВ - у випадку успіху переговорів TVI про придбання також частини акцій, нині контрольованих "Газпромом". З заяви, щоправда, неясно, чи залишиться в силі домовленість про покупку акцій у Гусинського, якщо переговори Тернера з "Газпромом" не матимуть успіху.

Частка "Газпром-медіа" у НТВ складає 46%, а ще близько 4,5 відсотків належить американській компанії "Capital Research & Management".

Раніше Тернер домовлявся з "Газпром-Медіа" про те, що жодна зі сторін не повинна мати контролю над НТВ. "Ми підтверджуємо свій намір проводити цю лінію і надалі", - додав Тернер.

Виразивши "крайню заклопотаність загрозливою ситуацією, яка склалася в останні дні" навколо НТВ, Тернер при цьому сказав, що як і раніше сподівається на досягнення домовленостей з "Газпромом" і "Газпром-Медіа".

Діалог неможливий?

Тим часом, рада директорів холдингу "Медіа-Мост" запропонувала керівництву "Газпром-Медіа" оголосити тримісячний мораторій на зміни в персоналі НТВ. Зі схожою пропозицією виступив у середу і президент національної асоціації теле-радіотрансляторів Едуард Сагалаєв. Він запропонував провести нові збори акціонерів НТВ за участю представників Тернера, а діяльність нового керівництва телекомпанії, обраного "Газпром-Медіа", заморозити.

У середу ж Громадська рада НТВ, головою якої є Михайло Горбачов, оголосив, що готує звертання до російського керівництва і громадськості, текст якого буде розісланий у ЗМІ. Спроби Горбачова домогтися особистої зустрічі з Путіним для обговорення конфлікту навколо НТВ досі успіху не мали.

Тим часом Європейський Союз висловив стурбованість тим, що єдиний незалежний телеканал Росії перейшов у руки "Газпрому". Швеція, головуючи в ЄС, заявила, що існування незалежних ЗМІ - необхідна умова демократії, і що вона пильно стежить за розвитком подій у Москві.

Нагадаємо, що напередодні скликане холдінгом "Газпром-Медіа" збори частини акціонерів НТВ обрало нове керівництво компанії на чолі з американським фінансистом російського походження Борисом Йорданом. Однак колектив НТВ рахував збори і його рішення недійсними і почав акцію протесту, випускаючи в ефір лише програми новин.

Співробітники НТВ вважають, що зміна керівництва проведена фактично за вказівкою Кремля, оскільки владу не влаштовував критичний тон матеріалів НТВ, особливо, "нелояльна" позиція каналу щодо війни в Чечні.

Провокація

У четвер ранковий випуск новин НТВ почався на 10 хв. раніше ніж звичайно. Це відбулося через загрозу зриву трансляцій телекомпанії НТВ псевдо-випуском інформаційної програми "Сьогодні", що усю ніч готувався в 1-ій студії "Останкіно".

У журналістів НТВ з'явилася інформація про те, що це випуск почнеться о 6:00 за московським часом. Тому перший ранковий випуск новин "Сьогодні" було вирішено почати о 5:50.

Як передає НТВ, у розпорядженні журналістів каналу виявилися кадри, зняті оператором німецької телекомпанії ARD, що підтверджують підготовку 1-ої студії "Останкіно" до цього випуску.

Зараз студія закрита на ключ, але німецькому оператору удалося відзняти 1-у студію з балкона. Навіть погана якість відео-матеріалу дозволяє говорити, що вся апаратура перебуває в повній готовності, камери включені в мережу.

З метою підготовки студії до ефіру в середу ввечері були викликані на службу резервні зміни, здатні обслуговувати пряму трансляцію.

Можливо, все це - просто провокація. Але НТВ не  виключає, що впродовж дня будуть початі спроби підмінити в ефірі справжній випуск новин "Сьогодні". Відрізнити псевдо-випуск "Сьогодні" від справжнього досить просто. У четвер уранці новини НТВ будуть вести Наталя Забузова і Петро Марченко.

Однак,  побачити псевдо-випуски зможуть тільки жителі Москви і Московської області, у крайньому разі, ще і Далекого Сходу. В всіх інших регіонах Росії здійснити підміну з технічних причин буде украй важко. Тим часом у телецентрі "Останкіно" знаходяться кілька автобусів зі співробітниками міліції. Вони відмовляються повідомити що-небудь про цілі свого прибуття.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Loading...

Корреспондент.net в соцмережах