ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

НТВ, "Сегодня", "Итоги", наступний - ntv.ru?..

Корреспондент.net, 18 квітня 2001, 09:46
0
4

Після переходу до "Газпрому" контролю над телеканалом НТВ і закриття газети "Сегодня" холдингу Володимира Гусинського "Медіа-Мост" завдали чергового могутнього удару. Вранці вівторка звільнено всіх співробітників тижневика «Итоги», що видавався разом з американським журналом "Ньюсуик". Формулювання - "за скороченням штатів".

 

Раніше керівник видавничого будинку "Семь дней" (що видає газету "Сегодня" і журнал "Итоги") Дмитро Бірюков прийняв рішення про вихід з "Медіа-Мосту", а у вівторок головного редактора "Итог"-ів Сергія Пархоменка повідомили у відділі кадрів видавничого будинку про масове звільнення.

Водночас, на інтернет-сторінці ntv.ru з'явилося повідомлення про те, що телекомпанія "НТВ", підконтрольна «Газпрому», вивчає питання про юридичні підстави існування ntv.ru. При цьому, у прес-службі телеканала зазначили, що ntv.ru не має жодного стосунку до телекомпанії НТВ.

Редакція ntv.ru у цьому зв'язку зазначає, що видавцем сайту є компанія "ntv-portal.com", яка має з телеканалом договірні відносини, і заявляє, що "редакція www.ntv.ru проводила, проводить і буде проводити незалежну редакційну політику, хто б ні очолював телекомпанію НТВ, і кому б ні належали акції цього підприємства".

Володимир Гусинський, справу про екстрадицію якого досі розглядають іспанські суди, наполягає на тому, що наступ на його медіа-імперію є одним з етапів режисованої державою кампанії з придушення незалежності преси. Російська влада ці звинувачення заперечує.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Loading...

Корреспондент.net в соцмережах