ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

National Geographic визнав свою помилку перед Іраном

Корреспондент.net, 22 грудня 2004, 23:03
0
3

Офіційний представник МЗС Ірану Хамід Реза Ассефі в середу, 22 грудня, повідомив, що журнал National Geographic визнав свою помилку в тому, що назвав Перську затоку Арабською.

"На нараді, що відбулася в представництві Ірану в ООН у Нью-Йорку, офіційні особи зазначеного видання підтвердили, що грубу помилку в перекручуванні найменування Перської затоки слід виправити і її необхідно компенсувати", - йдеться в опублікованій сьогодні заяві Ассефі.

За його словами, "представники National Geographic на засіданні, що відбулося в понеділок, 20 грудня, підтвердили, що не мали жодних поганих намірів і хочуть виправити помилку, якої вони припустилися".

Ассефі також повідомив, що правовий департамент іранського зовнішньополітичного відомства вживає необхідних заходів щодо перекручування, яке трапилося.

У жовтні 2004 року міністерство культури й ісламської орієнтації Ірану назвало журнал National Geographic "фальшивим, незаконним і непрофесійним", а також заборонило його ввезення, поширення і видачу в’їзних віз для кореспондентів і представників цього друкованого американського ЗМІ.

В опублікованому нещодавно атласі відомого американського журналу разом з назвою "Перська затока" з’явилася назва "Арабська затока", а також були змінені назви деяких іранських островів у Перській затоці.

Офіційний Тегеран з цього приводу висловив протест, у якому обвинуватив видавців у спробі самовільної зміни історичних і географічних фактів.

Нагадаємо, заборона друкованих видань – нормальна практика для Ірану. Наприклад, за даними іранської Асоціації за свободу преси, у країні були заборонені вже 90 видань, більше 20 журналістів і видавців знаходяться у в’язницях і більше 65 журналістів притягнуті до суду. Ці видання, попри численні попередження, публікували статті, які суперечать ісламові. Багато журналістів, за словами релігійного правителя Ірану аятоли Хомейні, є "ворогами ісламської революції".

Також у липні цього року була зроблена спроба заборонити доступ до деяких Інтернет-сайтів, які на думку релігійного керівництва країни, розбещують іранців.

Тиск влади на засоби масової інформації підсилилося в 1997 році після того, як духовний лідер Ірану Аятола Хомейні назвав видання прихильників реформ "основними ворогами".

За матеріалами РІА "Новости"

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах