ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

NBC: У США створено спецпідрозділ для нейтралізації закордонних ЗМІ

Корреспондент.net, 23 листопада 2005, 11:43
0
9

У США створено спецпідрозділ для силової нейтралізації закордонних новиннєвих засобів масової інформації через порушення роботи їхньої технічної інфраструктури. Про це у вівторок, 22 листопада, повідомила американська телекомпанія NBC.

Аналітик телекомпанії Білл Аркін стверджує, що штаб-квартира Стратегічного командування ВС США на базі ВПС США "Оффутт" в Омасі, штат Небраска, "має завдання використовувати і порушувати роботу комунікаційних і комп’ютерних систем новиннєвих ЗМІ у цілому світі".

Аркін, автор понад десятка книг на військову тематику, котрий також публікує свої матеріали в постійному стовпці на інтернет-сайті газети "The Washington Post", заявив, що головна структура стратегічного командування для виконання завдання щодо нейтралізації закордонних ЗМІ – це штаб підтримки мережевих ударів ("Network Attack Support Staff"), розташований на базі "Форт Мід", штат Меріленд. Там само  розташовано секретне Агентство національної безпеки США, що відповідає за електронну розвідку.

Скандал навколо каналу "al-Jazeera"

NBC навело висловлення свого аналітика в матеріалі, присвяченому скандалу, що розгорається нині у США і Великобританії, навколо публікації британського таблоїда "The Daily Mirror".

Посилаючись на якийсь секретний британський меморандум, видання стверджує, що нібито 16 квітня 2004 року, під час зустрічі в Білому домі з прем’єр-міністром Великобританії Тоні Блером, президент США Джордж Буш висловив намір завдати бомбового удару по катарській супутниковій телекомпанії "Al-Jazeera" у Катарі, але прем’єр-міністр Великобританії Тоні Блер його від цього відговорив. Саме в той період американці штурмували зайняте повстанцями іракське місто Фаллуджу.

Прес-секретар Тоні Блера відмовився коментувати інформацію про документ, що просочився до друку.

Саме у зв’язку з цією публікацією в британській газеті, Аркін повідомив, що американські військові не отримували наказу бомбити жоден ЗМІ, але спецпідрозділ для нейтралізації закордонних ЗМІ військові США справді мають.

Супутниковий телеканал "Al-Jazeera" з моменту створення його 1996 року фінансує і контролює уряд Катару. Незначні фінансові кошти журналісти отримують від реклами, спонсорських пожертвувань і передплатників у Європі та Північній Америці. "Al-Jazeera" дуже популярний в арабських країнах, його телеаудиторія сягає близько 50 мільйонів людей. Раніше з’явилася інформація, що Катар може продати 49% акцій каналу.

"Al-Jazeera" заборонено вести діяльність в Ірані й Іраку, а американські представники постійно критикують його за висвітлення іракських подій. Час від часу телеканал також має проблеми у відносинах із владою Саудівської Аравії, Кувейту, Йорданії, Бахрейну і Росії. Лише кілька днів тому влада Кувейту скасувала заборону на мовлення "Al-Jazeera", що була чинною впродовж кількох років.

США не раз звинувачували "Al-Jazeera" у підтримці іракських заколотників і в тому, що вона є пропагандистським рупором "Аль-Каїди" та її ватажка Усами бін Ладена. Вашингтон обурювало, що "Al-Jazeera" вела свої репортажі з території бойовиків і показувала кадри з убитими солдатами й іракськими жертвами.

За матеріалами РІА "Новости"

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах