ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Дружина Лужкова подала два позови на Forbes

Корреспондент.net, 14 лютого 2007, 08:50
0
5

Голова компанії Інтеко, дружина московського мера Юрія Лужкова Олена Батуріна подала два позови на суму 106500 рублів кожний - на редакцію російської версії журналу Forbes, а також безпосередньо на головного редактора видання Максима Кашулінского, повідомляє в середу, 14 лютого, газета Вєдомості.

Перший позов сформульовано як "Про спростування невідповідності дійсності даних, що плямують ділову репутацію, і стягнення нематеріальних збитків, заподіяних у результаті поширення даних" було подано наприкінці минулого тижня до московського арбітражного суду, другий - "Про поширення даних, що не відповідають дійсності, які плямують ділову репутацію" - до Чертанівського суду.

За словами прес-секретаря Інтеко Геннадія Теребкова, позов на редакцію поданий після того, як вона відмовилася вказати джерела "недостовірних даних" у грудневій статті Forbes про Єлену Батуріну і компанію Інтеко. Однак Теребков відмовився уточнити, які саме факти не відповідають дійсності, пояснивши лише суму позову - 1 рубель за кожен екземпляр грудневого номеру видання.

Щодо позову на головного редактора, підставою для нього став виступ Кашулінського в ефірі радіостанції Ехо Москви 1 грудня. У ньому він охарактеризував погрози Інтеко як "порушення закону про ЗМІ про неприпустимість цензури". На думку гендиректора юридичної фірми "Райкін і партнери" Вадима Райкіна, "створення негативного образу не може бути основою позову про захист ділової репутації".

Грудневий номер Forbes мав вийти з обкладинкою, на яку була винесена частина цитати з інтерв"ю Батуріної: "Мені гарантований захист" ("Мені, як і будь-якому інвесторові, гарантований захист моїх прав"). Гендиректор Axel Springer Russia Реґіна фон Флеммінг наказала замінити центральну статтю номера перекладним текстом, однак після втручання керівництва американського Forbes була змушена надрукувати матеріал. Кашулінський написав заяву про звільнення, але в кінці зберіг свою посаду.

Попередні позови Батуріной на ЗМІ суд вирішив на її користь. Так, у 2000 році дружина столичного мера стягнула з телеканалу ОРТ та Сергія Доренко по 5000 рублів за поширення інформації про те, що в неї є квартира у США. У 2004 році Батуріна виграла справу про захист честі і достоїнства проти редакції газети Вєдомості і журналіста Ельмара Муртазаєва, а в 2005 році суд задовольнив два позови Батуріної на газету Коммерсант.

За матеріалами Ведомости

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах