ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Російський канал звинуватив французів у скороченні фільму про революції

Корреспондент.net, 20 квітня 2007, 17:08
0
7

Телеканал Росія підготував проект відповіді французькому телеканалові CAPA у зв’язку з фільмом про кольорові революції, що був випущений в ефір в урізаному варіанті і без імені автора. Напередодні французи звинуватили канал у цензурі і виключенні імені автора фільму з титрів.

"Змушені констатувати наш глибокий подив подіями, що розвиваються навколо виходу в ефір Російського телебачення фільму Revolution.Com.

Зміни, внесені до останніх 6 хвилин фільму, були пов’язані винятково з вимогами і зобов’язаннями, встановленими Вами під час укладання договору. Думаємо, що в сформованій ситуації з нашої сторони буде абсолютно коректним публічне і докладне повідомлення всіх зацікавлених сторін - включаючи засоби масової інформації - про дійсні обставини ініційованих Вами "претензій"", говориться у відповіді.

Росія готова випустити в ефір цілий фільм, якщо з договору будуть вилучені обмеження, що, за заявою каналу, туди внесені французами.

Фільм про становлення демократії в колишніх радянських республіках перетворився на журналістське розслідування про те, як США у своїх інтересах спонсували кольорові революції в Україні, Сербії, Грузії і Киргизстані. З нього зникли 6 хвилин, відзняті в Росії, у тому числі коментарі двох опозиціонерок і Гліба Павловського.

Напередодні в прес-службі Росії завірили, що французи наполягли, що опозиціонерки з’являться в ефірі з закритими "квадратиками" обличчями, а їхні імена не будуть згадуватися - мабуть, автори фільму побоювалися за безпеку своїх джерел.

Однак на телеканалі, подивившись фільм перед його виходом в ефір, прийшли до висновку, що анонімні російські противниці Путіна на телеекрані будуть виглядати дивно.

"Це не нас не влаштувало, це не влаштувало б вас як телеглядачів, ви самі знаєте, що на нашому телебаченні з "квадратиками" показують тільки співробітників спецслужб і МВС", завірили в прес-службі.

Творці французького документального фільму про кольорові революції в Україні й в інших країнах Східної Європи США: Завоювання Сходу, показаного в неділю по російському держканалу РТР, подають до суду на телеканал за цензуру і виключення імені автора фільму з титрів.

За матеріалами Газета.Ru

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах