ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

У репортажі «Вестей» про занурення в Арктиці виявлені кадри з Титаніка

Корреспондент.net, 11 серпня 2007, 12:29
0
17

Фінський підліток зробив відкриття: виявляється, під виглядом кадрів глибоководної "геополітичної експедиції" в якийсь момент російське телебачення показало фрагменти з фільму Джеймса Кемерона Титанік, пише 10 серпня фінська газета Ilta-Sanomat.

Статтю про встановлення   російського прапора на дні Північного Льодовитого океану фінська газета опублікувала 3 серпня, наступного дня після підйому батискафів. Для ілюстрації видання скористалося фотографією агентства Reuters. В понеділок в редакцію надійшов  електронний лист від 13-річного Вальтере Серетініна, у листі  він наполягає, що фото є кадром з фільму.

На місці подій знаходилося три основні російські телеканали. Зокрема, в день занурення двох батискафів Мир під воду репортаж з місця подій на Північному полюсі вів телеканал Росія. Але в його репортажі показали не тільки справжні зйомки, але і кадри з-під води, де був видний один з батискафів. Це побачили і за кордоном: за допомогою агентства Reuters, яке розповсюдило кадри за підпискою.

Reuters було вимушене вибачатися  і пояснювати, звідки саме були отримані зфальсифіковані кадри.

Титри в лівому верхньому кутку екрану у момент "кіносеансу" стверджували, що глядач бачить Північний льодовитий океан, а кореспондент при цьому говорив: "У 12:08 апарат Мир-1 торкнувся дна". Фіни поставилися з підозрою до цього  факту: хто ж у такому разі вів зйомку?

Редакція Ilta-Sanomat показала кадри співробітникові Тампереського університету, який встановив, що відбувся про "кіноплагіат". Режисер фільму Титаник Джеймс Камерон знімав цей кадр в павільйоні - саме тому глядачі могли бачити одночасно два батискафи.

У тому, що розпізнали фальсифікацію саме фіни, немає нічого дивовижного: обидва батискафи - Мир-1 і Мир-2 - були виготовлені в цій країні фірмою Rauma-Repola Oceanics. Джеймс Кемерон дійсно використовував їх під час зйомок свого фільму про затонулий в Атлантичному океані легендарний корабель.

Прес-секретар програми Вести Юлія Папілова розповіла Новій газеті, що в сюжеті, навколо якого розгорівся скандал, "були використані матеріали російського Інституту океанології - для того, щоб показати глядачам,  батискаф Мир-1.

"В той момент, коли на екрані йшли кадри батискафа, - зазначила прес-секретар, - кореспондент Дмитро Кайстро говорив, що це той самий батискаф, який досліджував Титанік. Текст повністю відповідав картинці і ніхто не намагався сказати, що це нові кадри зйомки".

На запитання, чи не могла відбутися технічна помилка в появі титру Північний льодовитий океан під час трансляції кадрів з Титаніка, Палілова відповіла заперечно. З її  слів, перед тим, як пішов сюжет, ведучий сказав про пряме включення з Північного льодовитого океану. Вона припустила, що картинка з Титаніка могла промайнути і в інших сюжетах, але пояснила це тим, що "неможливо весь час показувати одну і ту ж картинку". "Але разсинхрону не було", - наголосила вона.

Це вже не перший аналогічний випадок за останні декілька тижнів. В кінці липня росіяни побачили ексклюзивну версію газети Times, спеціально переверстану програмою Вести через статті про Березовського. На телеканалі претензії Times тоді відкинули.

За матеріалами NEWSru.com

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах