ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Gazeta Wyborcza судитиметься з Качиньським

Корреспондент.net, 14 вересня 2007, 16:17
0
4

Представники полької медіа-групи Agora, що володіє газетою Gazeta Wyborcza, мають намір подати до суду на прем’єр-міністра Ярослава Качиньського за наклеп, сьогодні, 14 вересня, передає агентство Reuters.

В одному з інтерв’ю Качиньський заявив, що група Agora тісно пов’язана з олігархами й порівняв Gazeta Wyborcza з газетою Trybuna Ludu, яка була офіційним рупором комуністичної влади в період сталінських репресій.  

За словами Ярослава Курського, заступника головного редактора, Качиньський діє за прикладом Володимира Путіна, який "стулив пельку" незалежним російським ЗМІ. "З нами це не пройде", - додав Курський.  

Газета Gazeta Wyborcza була заснована напередодні виборів 1989 року й стала першим незалежним ЗМІ в Польщі.

Виконавчий директор Gazeta Wyborcza - відомий у минулому дисидент Адам Мічник, що не раз сидів у в’язниці за часів комуністичної Польщі.  

Gazeta Wyborcza зіграла ключову роль у розслідуванні й висвітленні корупційного скандалу навколо хабарів у польському уряді, що призвело в 2005 році до відставки кабінету соціал-демократів.  

Тим часом видання неодноразово різко критикувало дії консервативного уряду Ярослава Качиньського й висвітло ряд скандалів, зокрема справу про сексуальні домагання в колах правлячої коаліції.

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах