ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Скандал в Голландії: Влада перечитувала газетні матеріали до публікації

Корреспондент.net, 4 листопада 2007, 16:47
0
5

В Нідерландах вибухнув скандал у зв'язку з тим, що співробітники міністерства соціальних справ майже півтора року таємно проникали в комп'ютерну систему найбільшого голландського газетного об'єднання ГПД і читали ще не опубліковані статті

Повідомило в

суботу, 3 листопада, голландське телебачення.

За словами директора і головного редактора ГПД Марселя Ван Лінгена, міністерство одержало доступ до комп'ютерної мережі газетного об'єднання, використовуючи паролі, отримані від двох співробітників ГПД.

Факт перегляду владою редакційних матеріалів виявився випадково, коли одного прекрасного дня з міністерства пролунав дзвінок. Той, що дзвонив заявив, що інформація, яка містилася в одному з матеріалів ГПД  нібито не відповідає дійсності. Після розмови з'ясувалося, що стаття ще не була опублікована.

"Влада шпигувала  за нами. Це пряме порушення свободи друку", - заявив Ван Лінген. Він також порекомендував іншим голландським ЗМІ перевірити, чи не здійснюються подібні дії стосовно  них.

Представник Нідерландської спілки журналістів назвав те, що трапилося "порушенням принципів правової держави". Як ГПД, так і Нідерландська спілка журналістів зараз розглядають можливість подання до суду на міністерство соціальних справ.

Головний редактор відділу новин нідерландської комерційної телекомпанії Харм Таселаар заявив, що "вражений" тим, що співробітники міністерства таємно читали статті газетного об'єднання, що ще не вийшли. "Це схоже на колишній Радянський Союз", - сказав він.

В суботу міністерство соціальних справ відреагувало на дану інформацію і розповсюдило заяву, в якій йдеться про те, що: "внутрішнє розслідування з'ясувало, що з середини 2006 року окремі співробітники міністерства, завдяки володінню паролями, заходили на внутрішній сайт ГПД".

У міністерстві зазначили, що їм прикро, що такий інцидент відбувся, наголосивши, що така практика не є політикою відомства і воно повністю її відкидає. При цьому держустанова обіцяла докласти усіх зусиль для того, щоб в майбутньому це більше не траплялося. У заяві міністерства також зазначено, що йшлося про сайт, що містить вже готові до публікації статті, в які сторонні особи вже не мали можливості внести які-небудь зміни.

За матеріалами NEWSru.com

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах