ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Влада Еміратів заборонила мовлення опозиційних Пакистану телеканалів

Корреспондент.net, 17 листопада 2007, 11:13
0
2

Президентові Пакистану Первезу Мушаррафу вдалося добитися припинення мовлення двох провідних приватних телеканалів новин країни - Geo і ARYOne.

Обидва канали потрапили під дію введеного в Пакистані 3 листопада надзвичайного стану. Проте до вечора п'ятниці 16 листопада, незважаючи на те, що їх трансляція на території країни була офіційно заборонена, Geo і ARYOne продовжували виходити в ефір з ОАЕ, поширюючи сигнал через супутник.

Як повідомили представники телеканалів, що працювали в студії в еміраті Дубай, 16 листопада їх офіційно повідомили про заборону на продовження мовлення. За їх даними, таке рішення було ухвалене після переговорів Мушаррафа з владою ОАЕ. Обидва канали виступали з критикою політики пакистанського лідера.

В четвер 15 листопада влада Пакистану, де після введення надзвичайного стану була накладена заборона на мовлення  всіх телеканалів, окрім державних, ввели заборону на імпорт в країну устаткування для супутникового ТБ. При цьому з 15 листопада в місцевий ефір було повернено два міжнародні телеканали - ВВС і CNN, і два місцевих Aaj і

Dawn, на мовлення яких 3 листопада була накладена заборона.

Режим НС, що діє в країні, передбачає покарання у вигляді тюремного ув’язнення  на строк до 3 років або штрафу в 10 мільйонів рупій (більше 166 тисяч доларів США) для співробітників і керівництва ЗМІ, що дозволили собі критичні вислови на адресу президента країни, або військового керівництва.

За матеріалами Lenta.ru

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах