ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Прокуратура Росії порушила кримінальну справу по факту путинґа

10 січня 2008, 17:44
0
4

Прокуратура Владіміра порушила кримінальну справу щодо телекомпанії ТВ-6 Владімір за статтею Образа представника влади за сюжет про мітинґ, присвячений форуму прихильників Владіміра Путіна.

Експертам Нижньгородського лінґвістичного університету слова путінґ і вірні путинці в сюжеті видалися образливими для президента РФ, про що вони й зробили експертний висновок. На підставі цього висновку прокуратура розпочала кримінальну справу по факту образи президента.

Скаргу в прокуратуру подав депутат Держдуми від Єдиної Росії Міхаіл Бабіч.  Він обвинуватив журналістів у "публічній образі президента РФ", а також у "приниженні громадян РФ за національною ознакою" і "розпаленні національної ворожнечі".

Приводом для скарги став сюжет, показаний по ТВ-6 30 листопада в рубриці Без коментарів. У депутата було дві великих претензії. Перша - образлива для президента, на думку позивача, загальновідома модифікація слова "мітинґ" - "путинґ", яким автор сюжету назвав партійний захід.

"Я пояснив, що це журналістське кліше, придумане політологом Станіславом Белковським", - пояснив слідчому Сергій Головінов.

Друга претензія - з національного питання - через те, що виступ депутата Держдуми Андрія Ісаєва в кадрі чергувався з концертними номерами у виконанні грузинського, чукотського і єврейського ансамблів.

"Це звичайний відеомонтаж, - пояснює журналіст. - Ми взяли три найяскравіших моменти з форуму - виступ єдиного оратора, концертну програму й реакцію залу - і змонтували їх відповідно до правил, з чергуванням великих, середніх і загальних планів".

Журналісти ТВ-6 проходять поки що в справі свідками, а не обвинувачуваними. Тепер сюжет буде відісланий до Москви на офіційну експертизу. Якщо експертиза підтвердить, що терміни в репортажі образливі, а слідчі виснують, що журналістами керував злий умисел відносно  глави держави, то репортери можуть стати обвинувачуваними й підуть під суд. Максимум, що їм загрожує в цьому випадку - рік виправних робіт. Другу, важчу, статтю про розпалення національної ворожнечі на телекомпанію не повісили - експерти нічого незаконного в сюжеті не угледіли.

"Ми розглядаємо можливість зустрічного позову про захист професійної й ділової репутації, - заявив Сергій Головінов. - Наша компанія завжди активно виступала проти націоналізму, і обвинувачення нас у розпаленні національної ворожнечі ми сприймаємо як образу".

Нагадаємо, що схожа справа була рік тому доведена до суду в Іванівській області. Там журналісти за заголовок Путін як фалічний символ Росії були оштрафовані на 20 тисяч рублів.

За матеріалами РИА Новый регион

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах