ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

У Білорусі дозволили опозиційні газети

24 листопада 2008, 11:59
0
6

У Білорусі в продаж знову надійшли дві провідні опозиційні газети - Народна воля і Наша Нива.

Як повідомив помічник президента Білорусі з ідеології, ще минулого тижня ці газети з'явилися в кіосках держдруку. У перспективі список дозволених опозиційних газет можуть розширити, пообіцяв помічник президента. Протягом останніх років ці газети не продавалися в системі Білсоюзпдруку і не розповсюджувалися за передплатою.

Наша нива - найстаріша в республіці недержавна громадсько-політична газета. Перший номер газети вийшов у світ в листопаді 1906 року. В кінці 2005 року газета була виключена з державного передплатного каталогу Білпочти. Це видання також викреслили зі списку газет, які можна розповсюджувати через державну мережу кіосків Білсоюздрук. Те ж саме трапилося і з Народної волею.

Нагадаємо, 4 серпня президент Білорусі Олександр Лукашенко підписав закон "Про засоби масової інформації", який суттєво обмежить роботу електронних ЗМІ.

Згідно із законом, порядок розповсюдження ЗМІ в інтернеті визначається Радою міністрів. Крім того, законопроект прописує порядок фінансування ЗМІ, зокрема, встановлює заборону на отримання ними грошових коштів і майна іноземних юридичних осіб та іноземних громадян.

Фактично влада зможе блокувати всі інтернет-ЗМІ, які не зареєстровані в Білорусі в якості засобу масової інформації.

Також проект закону забороняє цензуру, порушення прав журналістів, що посилює відповідальність засновників ЗМІ за їх діяльність.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах