ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

У Таїланді вилучили з продажу номер журналу Economist за критику короля

8 грудня 2008, 15:35
0
6

Постачальники друкованої продукції та власники книжкових магазинів Таїланду вилучили з продажу номер журналу Economist, в якому була розміщена критика на адресу короля країни Пуміпона Адульядета.

Про це сьогодні, 8 грудня, журналістам повідомило агентство Рейтер з посиланням на заяву лідера руху Свобода проти цензури Сі Джея Хінке.

За словами Хінке, постачальники друкованої продукції вирішили не продавати номер видання, в якому засуджується позиція короля "бути вище політики" і не коментувати акції протесту, які тривали у країні протягом декількох місяців.

"Це одна із заборон з міркувань" культурної гармонії ", і постачальники книг та магазини самі вирішили не продавати номер Economist", - пояснив Хінке. "Турбота уряду - це, як завжди, зберегти обличчя. Жителі Таїланду не хочуть, щоб їх" брудна білизна "передавалися за кордон іншими мовами. Вони не хочуть, щоб іноземці обговорювали справи і проблеми таїландців", - додав він.

Співробітники книжкових магазинів країни підтвердили, що весь тираж Economist був вилучений з продажу.

Незважаючи на те, що журнал був вилучений з усіх магазинів, незрозуміло, чиє це було розпорядження: ні міліція, ні міністерство закордонних справ, ні міністерство культури, котре в основному приймає подібні рішення, не в курсі того, що з продажу були вилученні номери Economist.

"Продаж був заборонений, але незрозуміло, ким", - заявив співробітник найбільшої мережі AsiaBooks, що займається продажем іноземних видань, котрий не захотів назвати свого імені. Він додав, що вилучення номерів із продажу сталося "через те, що автор сказав про короля", але додав, що жодної домовленості постачальників про вилучення номера Economist не було.

Агентство зазначає, що тепер таїландські читачі можуть ознайомитися зі змістом спірних статей на сайті Economist.

За законодавством Таїланду, за образу короля можна потрапити до в'язниці на п'ятнадцять років.

Нагадаємо, у квітні 2007 року уряд Таїланду заблокував доступ популярного сайту YouTube через 44-секундний кліп, який був названий образливим для короля Пуміпона Адульядета.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах