ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Китайські ЗМІ через помилку перекладача "скасували" угоду КНР з Airbus

2 березня 2009, 09:45
0
3

Одна з провінційних китайських газет, неправильно переклавши повідомлення американського новинного агентства, "анулювала" угоду на постачання 150 пасажирських літаків Airbus у Китай.

Як пише в понеділок газета The China Daily, у неділю, 1 березня, у п'ятірку головних новин КНР потрапило повідомлення про те, що "Airbus не справляється з планом постачання 150 літаків у Китай". Цю статтю опублікувала одна з газет міста Чунцін - адміністративного центру провінції Сичуань.

Розслідування показало, що скандальна новина стала результатом помилки перекладача, який неправильно зрозумів фразу одного із західних агентств про те, що плани на підписання поставки нової партії кількістю 150 літаків у КНР відкладаються.

Повідомлення про відстрочення підписання четвертого контракту в компанії коментувати відмовилися, проте раніше представники Airbus у Китаї заявляли, що через кризу в 2009 році кількість замовлень може скоротитися наполовину в порівнянні з попереднім роком.

З 2005 року Airbus підписав вже три контракти про продаж близько 450 лайнерів у Китай. За прогнозами, у найближчі 20 років Китаю для задоволення зростаючих потреб у авіаперевезення знадобиться як мінімум 2,6 тисячі нових повітряних суден вартістю понад 200 мільярдів доларів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах