ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Британські ЗМІ викрили у незаконних методах отримання інформації

9 липня 2009, 07:53
0
7

Корпорація News Group Newspapers, яка належить медіамагнату Руперту Мердоку і поєднує кілька великих британських газет, виплатила більше одного мільйона фунтів стерлінгів за звинуваченнями в тому, що журналісти видань використовували незаконні методи отримання інформації.

Як повідомляє Guardian, три справи за звинуваченням журналістів у протизаконних діях врегулювали мирно з умовою, що до суду позови не дійдуть.

Газети сподівалися, що таким чином залишиться таємницею інформація про те, що репортери прослуховували телефонні розмови, а також наймали приватних детективів для стеження і пошуку "закритої" інформації про банківські рахунки та податкові декларації акторів, членів парламенту, міністрів та інших публічних людей.

Тепер же, коли у Guardian з'явилася інформація про сумнівні методи роботи своїх колег із газет Sun, News of the World та інших, справою може зацікавитися поліція. Крім того, з'явився прецедент, і тепер скандальні видання можуть загрузнути в судових позовах від своїх "жертв".

За даними видання, від протиправних дій журналістів постраждали такі знаменитості, як топ-модель Ель Макферсон і колишній віце-прем'єр країни Джон Прескот.

Способи роботи журналістів видань, що входять у News Group Newspapers, неодноразово ставилися під сумнів. Перу репортерів News of the World належать скандальні статті про пригоди принца Гаррі на вечірці з великою кількістю алкоголю, історії в "нацистських оргіях" президента Міжнародної федерації автоспорту (FIA) Макса Мослі та ін. Причому найчастіше скандали закінчувалися і цілком конкретними судовими рішеннями та термінами ув'язнення.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах