ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

У Марокко вилучили із продажу журнали зі соцопитуванням про правління короля

3 серпня 2009, 14:32
0
8

Влада Марокко вилучила із продажу два останні номери популярних тижневиків TelQuel і Nichane, які опублікували соціологічне опитування про перші десятиліття правління короля Мухаммеда VI.

Як повідомляють місцеві ЗМІ, опитування, проведене французькою газетою Le Monde, засвідчило, що понад 90% марокканців оцінюють правління монарха позитивно або дуже позитивно. Тим не менш, в уряді заявили, що це питання взагалі не може бути предметом дискусії, після чого журнали зникли із продажу.

"Монархія у Марокко не може бути предметом для дискусії, зокрема, для соціологічних опитувань", - заявив міністр комунікації королівства Халед Насері, уточнивши, що будь-яке видання, яке опублікує подібне соціологічне дослідження, буде вилучене із продажу у країні. За словами Насері, якщо дослідження провели у Le Monde, значить, газета повинна була опублікувати його у виданні, яке не поширюється у Марокко.

Профспілка марокканських журналістів вже оголосила протест проти дій влади. Її активісти апелюють до законодавства, яке не забороняє проводити соціологічні опитування або обмежувати їхню тематику.

"Такі демонстративні дії влади вже вкотре на практиці продемонстрували своє нехтування демократичними свободами (свободою слова і свободою вираження своєї думки), про необхідність захищати яких постійно говорить наш король", - зазначили у профспілці.

Як відомо, журнали TelQuel і Nichane видаються у Марокко щотижневими тиражами від 35 до 50 тисяч примірників і є надзвичайно популярними серед молоді.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах