Головна
 

Время МН: Суєта навколо другої телекнопки

19 липня 2002, 08:49
0
2

"Київський апеляційний суд прийняв рішення про позбавлення найпопулярнішого в Україні телеканалу "1+1" ліцензії на мовлення. Скандал навколо телеканалу "1+1" триває вже кілька років. Його ініціатор - ізраїльсько-український бізнесмен Вадим Рабинович, який свого часу підтримував цей телеканал, причому, як стверджують, не лише морально", - пише Сергій Кисельов, журналіст російської газети "Время МН".

Але потім пан Рабинович, як говориться, розбив глек з генеральним продюсером і співвласником телеканалу, талановитим українським кінорежисером Олександром Роднянським і його партнером - німецьким бізнесменом Борисом Фуксманом. З того часу Вадим Рабинович обвинувачує керівників "1+1" у зв'язках з організованою злочинністю, а ті, у свою чергу, обвинувачують пана Рабиновича в аналогічних гріхах.

Варто віддати належне: керівництво країни у скандал не втручається, підкреслено дотримуючись нейтралітету, оскільки і телеканал є лояльним до  влади, та й самі фігуранти скандалу не менш лояльні. Тим більше, що під час парламентської виборчої кампанії "1+1" перейшов "під омофор" об'єднаних українських соціал-демократів, і хоча їхні результати на виборах виявилися далеко не блискучими, проте лідер цієї партії Віктор Медведчук недавно був призначений головою президентської адміністрації...

А проте у супротивників "1+1" знайшовся формальний привід спробувати прибрати телекомпанію з ефіру. Якась нікому не відома телекомпанія АІТІ подала до Київського господарського суду позов до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, у якому зажадала визнати недійсною видану нею ліцензію на мовлення "1+1" на 2-му загальнонаціональному українському телеканалі УТ-2. 1  лютого цей суд прийняв рішення повністю задовольнити позов телекомпанії АІТІ і зобов'язав Нацраду оголосити конкурс на мовлення в ефірному часі, що зараз займає телеканал "1+1".

Минулого вівторка Київський апеляційний суд, до якого звернулася телекомпанія "1+1", залишив попереднє судове рішення чинним, зобов'язавши до того ж сторону, яка програла, сплатити судові витрати. За деякими чутками, у рішенні нібито є фраза і про припинення мовлення "1+1". Проте  до завершення позову далеко - телестудія має намір тепер оскаржити рішення Київського апеляційного господарського суду про позбавлення її ліцензії у Вищому господарському суді України. Ну, а якщо і там справу не вдасться повернути на свою користь, то і в цьому випадку шанси в "1+1" виграти новий тендер на володіння другою українською телекнопкою - великі.

Генеральний продюсер телекомпанії Олександр Роднянський заявив у зв'язку з цим, що "якщо гіпотетично припустити", що новий судовий позов закінчиться не на користь каналу "1+1", то Нацрада дійсно оголосить тендер на  ефірний час, що звільнився. "Ми обов'язково братимемо участь, і, відверто кажучи, хочеться подивитися, хто в нас виграє. Ми в дуже добрій фінансовій формі й здатні триматися довго й боротися".

До цього пан Роднянський додав, що в подібні "гіпотетичні можливості" не вірить, хоча і вбачає "три групи мотивів" у прийнятих проти "1+1" двох судових рішень: "Перше - це зведення рахунків, друге - політичне позиціонування, тобто  спроба порушити різного роду політичний баланс, і третє - переділ інформаційного простору".

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Loading...

Корреспондент.net в соцмережах