Головна
 

Ведомости: Хорошковський. Власник "Інтеру"

22 вересня 2005, 13:15
0
3

"Ще один металург подався в медіабізнес. Як стало відомо "Ведомостям", молодший партнер Олександра Абрамова й Олександра Фролова по групі "Євраз" Валерій Хорошковський став власником українського телеканалу "Інтер". На нього оформлено 61% акцій цієї компанії, а сума угоди перевищила $200 млн.", - пише Юлія Федоринова у матеріалі "Телемагнат з "Євразхолдингу" у російському виданні "Ведомости".

Про те, що акціонери "Євразу" ведуть переговори про купівлю 71% акцій "Інтеру" у родини Плужникова, заговорили ще в червні. "Євраз" налаштувався на участь у повторній приватизації "Криворіжсталі", а його власники в альянсі з "Реновою" – на купівлю Нікопольського заводу феросплавів (НЗФ) у Віктора Пінчука. Ця угода не пройшла через деприватизації активу. Проте з "Інтером" проблем не було: на минулому тижні позачергові збори акціонерів каналу обрали головою наглядової ради віце-президента і співвласника "Євразу" Валерія Хорошковського.

Як розповів "Ведомостям" Хорошковський, купівля "Інтеру" – його особистий бізнес, "Євраз", Абрамов і Фролов до неї відношення не мають. "Я розглядаю медійний бізнес як перспективний і розраховую, що через три роки, коли "Інтер" вийде на біржу, його капіталізація складе близько $1 млрд.", - пояснив підприємець. Угода була закрита в липні, її деталі Хорошковський не розкриває. Інше джерело, обізнане з ходом угоди, стверджує, що Хорошковський купував акції не самого телеканалу, а компаній-бенефіціарів. У підсумку під контролем у бізнесмена опинилося 61% акцій "Інтеру", ще близько 10% залишилося у вдови Ігоря Плужникова – Світлани. Сума угоди, за інформацією співрозмовника "Ведомостей", є близькою до $250 млн.

Хорошковський упевнений, що не помилився. "Інтер" – провідний телеканал в Україні, його частка аудиторії в прайм-тайм – 40%. Виторг каналу – $150 млн. на рік, прибуток удвічі менше", - пояснює він.

До січня 2004 р. Хорошковський працював міністром економіки України. До того, як стати міністром, він побував радником прем’єра, заступником голови Верховної ради і заступником голови президентської адміністрації. Перш ніж зайнятися політикою, він торгував меблями і металами, володів великим молокозаводом "Галактон". Пішовши з держслужби, він продав 90% акцій Укрсоцбанку Пінчуку і зараз володіє 1,88% акцій Evraz Group (вартість пакета за вчорашніми котируваннями LSE – $120 млн.).

Спостерігачі вбачають в угоді політичне підґрунтя. "Брати участь у ній збирався й Абрамов. Вона планувалася як подарунок українській владі за підтримку "Євразу" в угодах з "Криворіжсталлю" і НЗФ. Але влада змінилася", - міркує бізнесмен, у якого є медійні проекти в Україні. Так само вважає і великий російський бізнесмен, знайомий з акціонерами "Євразу". Віце-президент "Євразу" Ірина Кібіна запевняє, що компанія не має ніякого відношення до цієї інвестиції.

"Інтер" має дуже привабливий бізнес, вважає президент "СТС Medіa" і співвласник іншого українського каналу – "1+1" Олександр Роднянський. "Це канал-лідер з часткою аудиторії близько 27%", - зазначає він. Престиж "Інтеру" підтримала і Юлія Тимошенко, давши телеканалу перше інтерв’ю після відставки. Роднянський оцінює весь "Інтер" у $300 млн. і допускає, що через кілька років капіталізація каналу і справді може досягти $1 млрд. А серед акціонерів металургійних груп інвестиції в телебачення зараз взагалі в моді. Той самий Пінчук – власник відразу трьох українських каналів, а "Северсталь-груп" Олексія Мордашова цього року вклала інвестиції в телеканал Ren TV. У липні "Северсталь" купила 70% акцій каналу за $100 млн., а потім, за інформацією джерела, близького до Ren TV, за таку саму ціну продала половину свого пакета "Сургутнафтогазу".

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Loading...

Корреспондент.net в соцмережах