Головна
 

NZZ: Телевізійна суперечка між Києвом і Москвою

4 листопада 2008, 14:11
0
3

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення (НСТР) зобов'язала операторів мереж українського кабельного телебачення припинити трансляцію в країні чотирьох російських телеканалів, пише сьогодні швейцарська газета Neue Zürcher Zeitung.

Даний крок вона обґрунтовує вимогою про дотримання авторських прав.
Але Москва в діях НСТР побачила політичне підґрунтя. Вона вважає, що головна мета цієї акції - утиск прав російськомовного населення України. Однак перший заступник голови НСТР Ігор Курус стверджує, що рішення зумовлене не ставленням до російської мови, а виключно вимогою про дотримання міжнародних стандартів при трансляції програм іноземного телебачення. 83 іноземних канали, заявив він, які здебільшого ведуть трансляції українською мовою, відповідають стандартам, і трансляція їх програм жодним чином не обмежується.

Однак деякі експерти вбачають у цій забороні економічне, а також ідеологічне підґрунтя. З одного боку, пише видання, російські телеканали транслювали популярні передачі в один час з українськими, і таким чином переманювали телеглядачів Східної України, що негативно позначалося на обсязі реклами українських телеканалів. З іншого боку, політична пропаганда, складова частина російських телерепортажів(наприклад, стосовно питань російсько-українських відносин або висвітлення грузинських подій), на думку деяких українських політиків є неприйнятною.

Це не стосується політиків з областей, з переважно україномовним населенням, зазначає газета. Так, дії НСТР розкритикував Віктор Янукович, лідер опозиційної "Партії регіонів". А адміністрація Запорізької області навіть наказала операторам кабельних мереж "ігнорувати розпорядження Києва".

Оригінал статті

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Loading...

Корреспондент.net в соцмережах