Головна
 
Цей матеріал опубліковано на Корреспондент.net у рамках офіційної партнерської угоди з BBC Україна

На російському телеканалі стартувало ток-шоу засновника Wikileaks

BBC Україна, 18 квітня 2012, 09:45
0
2
На російському телеканалі стартувало ток-шоу засновника Wikileaks
Фото: Getty images
Гостем першого випуску ток-шоу Джуліана Ассанжа став лідер "Хезболли" Хассан Насралла

Засновник скандального сайту Wikileaks Джуліан Ассанж дебютував як телеведучий в авторському ток-шоу The World Tomorrow (Світ завтра) на російському англомовному державному телеканалі Russia Today.

Гостем першого випуску ток-шоу став лідер ліванського ісламістського угруповання Хезболла Хассан Насралла, який дав перше інтерв'ю англомовному ЗМІ з 2006 року.

Джуліан Ассанж, який перебуває у Великій Британії під підпискою про невиїзд, спілкувався з шейхом з допомогою відеозв'язку.

Засновник Wikileaks назвав лідера Хезболли "екстраординарною постаттю на Близькому Сході" і вирішив з'ясувати, чому одні називають його "борцем за свободу", а інші - "терористом".

Джуліан Ассанж і Хассан Насралла також обговорили дії сирійського президента Башара Асада, якого підтримує Хезболла.

Усього в першому сезоні заплановано десять випусків програм-інтерв’ю по 26 хвилин.

Раніше в інтерв'ю, присвяченому виходу ток-шоу, засновник Wikileaks висловив бажання запрошувати на бесіду "людей, здатних змінити майбутнє", серед яких, багато хто, як і він сам, певний час перебували під арештом.

"Я б хотів поспілкуватися з [китайським дисидентом] Ай Вейвеєм і [колишнім головою компанії ЮКОС] Михайлом Ходорковським, але вони перебувають в ув'язненні, і їхній режим не дозволяє нам зробити це", - зазначив Ассанж в промо-ролику Russia Today.

Джуліан Ассанж також зазначив, що ток-шоу йому необхідне, щоби не відчувати себе ізольованим під домашнім арештом в сільській місцевості.

На особливих умовах

Права на трансляцію проекту The World Tomorrow телеканал Russia Today придбав в січні 2012 року після багатомісячних переговорів.

"Це і є той самий новий автор, про якого я писала в грудні. Я, мабуть, ще жодного шоу на нашому каналі не чекала з таким хвилюванням", - написала керівник телеканалу Маргарита Сімоньян у Twitter 25 січня.

При цьому, як пояснив офіційний представник Wikileaks Крістінн Храфнсон, шоу є незалежним проектом, права на показ якого отримають безліч телекомпаній в усьому світі.

Редакційний контроль за змістом телепрограми буде здійснювати сам Джуліан Ассанж без втручання з боку керівництва каналу.

"Це власний проект Джуліана, ексклюзивні права на показ якого ми придбали. Ассанж не стає нашим штатним співробітником", - додала керівник телеканалу.

Скандальна біографія

Джуліан Ассанж, що заснував скандально відомий сайт Wikileaks для публікації витоків з секретних донесень Пентагону, Держдепу та інших державних установ США й інших країн, перебуває у Великій Британії під підпискою про невиїзд.

Верховний суд Британії на початку лютого почав розгляд апеляції Ассанжа на рішення щодо його екстрадиції до Швеції.

Шведська прокуратура звинувачує його у сексуальних злочинах. Сам Джуліан Ассанж свою провину заперечує.

Він твердить, що після його екстрадиції у Швецію його, найімовірніше, видадуть у США, де судитимуть за витоки секретної інформації.

Телекомпанія Russia Today, яку фінансує уряд Росії, веде мовлення англійською, іспанською та арабською мовами. Передачі RT доступні у кабельних і супутникових телемережах у кількох країнах світу.

Джерело: ВВС Україна

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Корреспондент.net в соцмережах