ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

"Правда.Ру" відновила роботу

Корреспондент.net, 24 березня 2006, 16:09
0
6

У п’ятницю, 24 березня, російський інтернет-сайт "Правда.Ру" знову відкрив доступ до своїх матеріалів.

Головну сторінку видання заблокувало вчора, після того, як провайдер  ресурсу  отримав від ФСБ листа з вимогою видалити з сайту карикатури з зображеннм пророка Мохаммеда, які викликали масові акції протесту в цілому світі.

Послання спецслужби здивувало співробітників інтернет-видання. За словами генерального директора "Правды.Ру" Інни Новікової, видання не передруковувало карикатур, вперше опублікованих в данській пресі, і не вміщувало посилань на них. Вона припустила, що посилання на картинки могли бути на форумі видання. У четвер співробітники газети шукали, що могло викликати невдоволення чекістів, але, схоже, так і не знайшли.

"Чиновники не вважали за потрібне вказати на конкретні матеріали, опублікування яких підпадає під кримінальну статтю... Оскільки ми ніколи нічого такого не друкували, то ми опинилися в дивній ситуації, коли не знали, що ж саме ми повинні "знищити" на власних сторінках і де саме це вміщено", - сказано в заяві голови ради директорів "Правди.ру" Вадима Горшеніна, вміщеному в п’ятницю на сайті видання.

Побоюючись отримати попередження з боку Росохранкультури, інтернет-газета заблокувала доступ до своїх матеріалів із головної сторінки. Читати новини "Правди.Ру" у четвер і вранці в п’ятницю можна було лише знаючи її точну адресу або адресу рубрики. Спочатку видання заявило, що повернеться до нормальної роботи лише після того, як ФСБ пояснить свої дії та вибачиться перед редакцією.

У четвер увечері ФСБ поширило через ЗМІ офіційну заяву, якою стверджує, що відомство не має жодного стосунку до тимчасового закриття інтернет-видання "Правда.ру".

"Ситуацію з так званим закриттям інтернет-видання "Правда.ру" ми розцінюємо як незграбний самопіар", - заявили у ФСБ.

"Із заяви ФСБ тепер явно випливає, що ця організація немає жодних претензій до діяльності "Правди.Ру", - вважає Горшенін. А виходить, не варто і сподіватися вибачень, впевнений голова ради директорів видання. Він також уточнив, що видання не позиватиметься з ФСБ. Своє рішення Горшенін пояснює тим, що провайдер відмовився надати листа з ФСБ, який надійшов на його адресу. "Ми спробуємо залучити депутатів Державної думи до розслідування цієї ситуації", - пообіцяв голова директорів видання.

За матеріалами Lenta.ru

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua
Загрузка...

Корреспондент.net в соцмережах