ГоловнаСвітВсі новини розділу
 

Russia Today не позбавлять ліцензії у Британії

Корреспондент.net, 13 травня 2018, 20:53
1
143
Russia Today не позбавлять ліцензії у Британії
Фото: Russia Today
У Великобританії вирішили не позбавляти ліцензії телеканал Russia Today

RT активно висвітлює отруєння Скрипаля і подальші за ним події. При цьому телеканал транслює російський погляд на те, що сталося.

 
Британський телекомунікаційний регулятор Ofcom не буде позбавляти ліцензії на мовлення телеканал Russia Today за прокремлівську пропаганду в освітленні інциденту з отруєнням колишнього російського розвідника Сергія Скрипаля та його дочки в Солсбері. Про це 13 травня повідомила британська газета The Daily Telegraph.
 
В Ofcom відзначили, що "було б неправильно" у винесенні рішення щодо власників телеканалу розглядати дії зарубіжних урядів.
 
"Якби слідчі органи Великобританії встановили, що з боку Росії стосовно Великобританії було незаконне застосування сили, ми б розглянули це належним чином", - ідеться в заяві регулятора.
 
Нагадаємо, щодо телеканалу RT британський медіарегулятор Ofcom відкрив сім нових розслідувань.
 
 
Новини від Корреспондент.net у Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet
Отруєння Скрипаля
Боширов та Петров стежили за Скрипалем у Чехії в 2014 році
Мішкін-"Петров" теж герой Росії і часто їздив в Україну - розслідування
Guardian: Екс-розвідник Скрипаль підтримував дії Путіна в Україні
ЗМІ: Чепіга-Боширов вивозив з України Януковича
Скрипаль працював на чотири спецслужби - Focus
СПЕЦТЕМА: Отруєння Скрипаля
ТЕГИ: БританиялицензияпропагандателеканалВеликобританияRussia Today
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...

Корреспондент.net в соцмережах