E-mail підписка   Мобільні додатки   Мова: 
 
укр 
 
 
 

ПА ОБСЄ не визнали Голодомор в Україні геноцидом

3 липня 2008, 11:58     

Парламентська Асамблея Організації з безпеки й співробітництва в Європі (ПА ОБСЄ) на пленарному засіданні 17-ої сесії прийняла резолюцію щодо Голодомору в Україні, геноцидом його не визнали.

Як повідомляється, голодомор відмовилися визнати геноцидом українського народу, зазначивши, що це явище було викликане " жорсткими навмисними діями й політикою тоталітарного сталінського режиму".

Резолюція "рішуче пропонує всім парламентаріям вжити заходів для визнання факту Голодомору в Україні", - йдеться в тексті документа.

"ПА ОБСЄ віддає данину пам`яті безневинним життям мільйонів українців, загиблих під час Голодомору 1932-1933 років внаслідок масового голоду, викликаного жорсткими навмисними діями й політикою тоталітарного сталінського режиму", - сказано в документі.

Зазначимо, що ПА ОБСЄ також підтримує ініціативу України щодо "розкриття всієї правди цієї трагедії українського народу, зокрема, шляхом проведення просвітницької роботи про Голодомор на міжнародному й національних рівнях".

Варто наголосити, що резолюція була прийнята, незважаючи на заперечення представників Росії та Казахстану.

"Ми повинні визнати, що Голодомор був не тільки в Україні, у цій трагедії постраждали росіяни, поляки, казахи, інші народи", - сказала в своєму виступі на пленарному засіданні ПА ОБСЄ в Астані у четвер представник російської делегації Наталія Карпович.

Водночас, голова сенату Казахстану Касим-Жомарт Токаєв вважає, що ПА ОБСЄ повинна визнати, що "голод був не тільки в Україні, але й у багатьох інших районах СРСР". "Із моєї точки зору, нам слід керуватися точними юридичними й політичними документами, які б підтвердили тоталітарний характер режиму Сталіна", - зазначив Токаєв.

News.ru

Коментувати можут тільки зареєстровані користувачі. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь
Ознайомтесь з правилами коментування

Коментарів

 (22)
Залишаючи коментар, будь ласка, пам’ятайте, що зміст і тон Вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, які безпосередньо чи опосередковано мають відношення до цієї новини. Виявляйте також повагу та толерантність до своїх співрозмовників навіть у тому випадку, якщо Ви не поділяєте їхню думку. Ваша поведінка за умов свободи висловлювань та анонімності, наданих інтернетом, змінює не тільки віртуальний, але й реальний світ.
Залишилось 10000 символів
Коментар:
Показати: найкращi останнi першi
коментарів на сторінці 
sator_
sator_  жорсткими навмисними діями й політикою тоталітарного сталінського режиму


Підтримую. Абсолютно правильно.
04.07.2008, 19:11  Нравится (0)
marija-ua
marija-ua  Щодо мене - це немає значення. А тому, що якщо нація (яка би вона не була) буде копатися у минулшму, то кожен згодиться, що і на нас знайдеться "гак". Чому нові покоління повинні розплачуватись за помилки своїх дідів і прадідів? Чи не варто все забути, йти допереду? Чому ворошити минуле? Може краще кинути свої зусилля на теперішнє, на сьогодніші суспільні проблеми, які теж яскрово виражені?Може нехай влада і ми, громадяни, стараємось змінити своє буття? Не оглядатися назад бо там тільки біль!
04.07.2008, 15:04  Нравится (0)
Охтанась
Охтанась  Народ, який забуває смоє минуле, не матиме майбутнього, тому, що ніхто не відміняв правило під назвою "граблі". З нас 350 років виховували "Ваньок, не знаючих родства", тому й сталася ця трагедія.
04.07.2008, 15:26
Скіф
Скіф  Забути минуле - змиритися з його поверненням.
Мабуть ваші родичі не вмипали цією страшною смертю, і вам воно не до душі - що дуже шкода, бо вмирали з голоду - українці!!!!
І винуватці не повинні так безнаказано зараз розходжувати героями по парадах із орденами і плювати нам - українцям в обличчя, вони не повинні отримувати пенсії від держави, яку нищили. Вони повинні ховатись як шолудиві собаки від погляду людей, чиїх родичів вони прирекли на цю страшну смерть
04.07.2008, 15:35
RudikCz
RudikCz  Повністю підтримую Охтанася та Скіфа. Приємно читати українську версію Кора, коли є такі коментарі.
04.07.2008, 17:18
Есентіаль
Есентіаль  І знову геополітичні ігри довкола трагедії :(
Голод в СРСР - це одне, а навмисний голод на території УРСР та Кубані (в той час переважало українське населення)- це вже геноцид. Били по селам, де українці не підпорядковувалися комуністам. Цілу націю перетворили на класового ворога. Шкода, але з портретами Сталіна досі ходять в сусідній державі, яка робить все аби ми забули про цей злочин "величної" СРСР. Слід констатувати, що Європа (особливо Німеччина і Франція) продадуть всі демократичні цінності і нас разом з ними, за російський газ .
04.07.2008, 10:54  Нравится (0)
andron12
andron12  Ту саму водичку нам толкали при комунізмі мовляв голод був у Росії і Казахстані. Все це було тільки для прикриття геноциду і зараз вони цим тикають.
04.07.2008, 09:55  Нравится (0)
Охтанась
Охтанась  Це тільки для того, щоб мінімізувати цю трагедію, щоб зробити її вседержавною і швиденько забути.
04.07.2008, 15:29
traxel
traxel  Бояться свині. Забули що таке комунізм
03.07.2008, 20:00  Нравится (0)
Сусід
Сусід  так таки так... ми живемо в світі де сила це правда, а правда не завжди сила :(
03.07.2008, 23:01
_Voloshka
_Voloshka  За газ бояться. Москву злити не хочуть, але ж геть не визнати Голодомор теж не можуть, бо це вже злочин проти людей, то вони й викрутились
03.07.2008, 18:08  Нравится (0)
90s
90s  можна подумати нема де газ більше брати, не ведіться на спроби москви вкласти в наші голови, що вона є всесвітнім газовим монополістом
04.07.2008, 01:15
Volodya_Rivne
Volodya_Rivne  Росія повинна відповідати за свої дії. За заморених голодом, за розстріляних, за вивезених. Такого за історії нашого народу не було ніколи. таких звірств не творив жоден народ
03.07.2008, 14:18  Нравится (0)
AustralianmaN
AustralianmaN  Згоден, а ми за вкрадений хліб у часи Голодомору. А також за ОУН-УПА та СС, усе по-чесному!
03.07.2008, 16:30
Сусід
Сусід  як це кажуть аборигени - кенгуру?

хліб вкрадений ким і в кого?

відповідати за ОУН-УПА чи СС(Січових Стрільців) які боролися за незалежність своєї країни на своїй території?

чому Україна має відповідати за німецьке СС? (в ньому до речі, служили не лише німці та українці)
03.07.2008, 22:59
AustralianmaN
AustralianmaN  В росіян вкрали! А росіяні відповіджатимуть за те, що сожрали!
Ми їх вбивали, вони нас. Тому нам треба вибачиться, що в горлі кістка впала? Якщо вбивала, значить має відповідати, так само, як і Росія. Ми думаєте, якось вузько...лише за свою державу...
04.07.2008, 14:11
Скіф
Скіф  Щось я не зрозумів на рахунок крадіжки, хіба бандерівці чи українці продавали хліб за кордон за безцінь в часи голодомору?
Чи може це УПА спеціально провокації проводило - переодягалися у форму НКВД ( :)))) ) і відбирали у селян хліб?
Шановний, може це і відбувалося, але мабуть у Австралії, але аж ніяк не в Україні.
03.07.2008, 23:09
AustralianmaN
AustralianmaN  Продавали звичайно, нащо вони по-вашому жили?
Переодягались, це на будья-кому націоналістичному сайті вже написано, не пишіть чого незнаєте, якшо не хочете, щоб з вас суперечились
Між іншим як і радянські війська переодягались у форму УПА! Я радий за ваше знання історії Австралії, але ж не погано б вам було також ознайомитись з історією власної країни.
04.07.2008, 14:13
Скіф
Скіф  Ти хворий, ти хоть знаєш про що йдеться, і що це за голод?
04.07.2008, 23:08
Скіф
Скіф  Ти взагалі можеш пов*язати діяльність УПА-голод-СРСР?
04.07.2008, 15:37
Скіф
Скіф  Вода камінь точить......
03.07.2008, 12:27  Нравится (0)
90s
90s  не сьогодні - так завтра
03.07.2008, 12:17  Нравится (0)
 
 

Підпишіться на Корреспондент.net

Обзор сети