ГоловнаСвітРосія
 

Reuters дізнався про причини скандалу в російському РБК

Корреспондент.net, 14 травня 2016, 08:52
0
908
Reuters дізнався про причини скандалу в російському РБК
Фото: Reuters
Керівництво РБК звільнили

Публікація "Навпроти "палацу Путіна" під Геленджиком почнуть розводити устриць" стала останньою краплею, пишуть ЗМІ.

Топ-менеджери редакції РБК були змушені піти з посад після публікації матеріалу "Навпроти "палацу Путіна" під Геленджиком почнуть розводити устриць", повідомляє Reuters з посиланням на джерела в холдингу.

Повідомляється, що ця публікація, яка вийшла 11 травня, стала "останньою краплею" для Кремля і змусила звернутися до власника видання.

У матеріалі видання повідомлялося, що ТОВ "Південна цитадель" отримало для вирощування устриць та мідій 1 тис. га акваторії біля мису Ідокопас під Геленджиком, поблизу так званого палацу Путіна. Власник "Південної цитаделі" раніше працював у компанії, яка керує палацом.

Напередодні стало відомо, що з найбільшого російського медіахолдингу РБК звільнили керівництво.

Зазначимо, останнім часом видання опублікувало кілька розслідувань про Катерину Тихонову, яку вважають дочкою президента Росії Володимира Путіна, її чоловіка, бізнесмена Кирила Шамалова та інших наближених до Кремля.

У квітні були обшуки у власника холдингу та менеджменту компанії. У ліберальному середовищі Росії це сприймалося як тиск на РБК у зв'язку з недавніми публікаціями, але в Кремлі такий зв'язок заперечують.

Нагадаємо, 2014 року подібні зміни відбулися і в редакції найпопулярнішого російського інтернет-видання Lenta.Ru.

ТЕГИ: РоссияПутинувольнениеРБК
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Корреспондент.net в соцмережах