RU

Бі-Бі-Сі Україна: Пригоди англійського фана. 17 червня: у Харкові на День батька

BBC Україна,  17 червня 2012, 19:34
Ґлинн Дейвіс (справа) продовжує насолоджуватись Україною. На фото він із другом Міком

Ґлинн Дейвіс - уболівальник англійської збірної, який відвідує майже всі матчі команди, приїхав до України. Він погодився розповідати ВВС Україна свої враження про країну, яка разом із Польщею приймає Чемпіонат Європи 2012 року.

У п'ятницю, 15 червня, Ґлинн разом із сімома своїми друзями поїхав на вокзал у Київ, щоб поміняти квитки до Харкова, оскільки перед цим хлопці переплутали дати, і їм треба було виїжджати із Києва у суботу, 16 червня. Разом із ними поїхала Вероніка, яка працює у готелі в Києві, де вони зупинились. Вона допомогла їм замінити квитки, і вони її запросили у піццерію в центрі Києва.

"Цей ланч тривав десь близько чотирьох годин. Хоча цей ресторан і спеціалізувався на піцці, але там була лише одна пічка, а тому кожну піццу пекли по черзі. Нас було дев'ятеро, тому знадобилось доволі довго чекати. Ми практично їли по черзі також. Але піцца була дуже смачна, варта того, щоб на неї так довго треба було чекати. Після цього ми поїхали назад у готель, оскільки нам треба було переодягнутись у наші костюми: я знову був Суперменом, а мій друг Говард Фредом Флінстоуном", - розповідає Ґлинн.

"Ми хотіли подивитись матч Україна - Франція у фан-зоні у Києві, але там було дуже багато людей. Так сталося, що англійські фани стояли навпроти шведських і обидві групи почали кидати один в одного пластикові пляшки. Міліція втрутилась і відгородила обидві групи фанів, а ми вирішили піти подивитись матч десь у барі неподалік від фан-зони".

"Гру зі Швецією відклали на 15 хвилин через негоду у Донецьку, де матч зупиняли на годину. Шведських фанів було значно більше, але це змусило нас лише сильніше співати та вболівати за нашу команду. Саме тому після гри ми могли лише шепотіти щось один одному. Але який то був матч! Просто неймовірно! Коли ми програвали 2:1, фани принишкли, адже ми не думали, що команда зможе забити. На превелике щастя, гравці не зупинились. Коли англійці забили переможний, третій гол, ми не повірили своєму щастю. Я здивований, що трибуни не завалились, адже ми так стрибали та кричали. Після фінального свистка ми залишились на стадіоні ще десь на 15 хвилин, щоб поспівати та покричати. Потім ми пішли в один із пабів, де випили ще кілька пинт пива, десь до третьої. Тоді повернулися у готель, поспали півтори години і поїхали на таксі на вокзал, щоб сісти на потяг до Харкова. Це був швидкий потяг. Ми їхали десь п'ять годин і весь час спали. Це, можливо, був мій найдовший сон за весь цей час від початку турніру. Що мене здивувало, так це те, що біля кожного вагону стояв кондуктор і перевіряв квитки. У Британії це переважно одна людина, яка обходить усі вагони, а тут наші квитки перевіряли десь тричі".

День батька

"Вероніка із готелю у Києві допомогла нам знайти житло у Харкові і домовилась за нас ще у Києві. Ми мали адресу, але ніхто не знав, де саме ця квартира. Ми блукали містом, але врешті нам таки показали, де була ця агенція, яка займається розселенням. Нас відвезли на квартиру десь на околицях міста, але вона була надто малою для восьми людей. До того ж, там було лише два ліжка. Але врешті решт нам дали ще одну квартиру, де ми змогли всі розміститись. Чудова квартира - у нас є кухня, джакузі, сауна. За ніч ми платимо за обидві квартири десь близько 400 доларів".

"Вечір у нас був спокійний. У неділю, 17 червня, в Англії святкують День батька. Мої дві доньки поклали ще в Англії у мою валізу листівки із привітаннями. Я відкрив вранці листівки від Еймі та Поппі, і це було дуже приємно. Thank you, Amy and Poppy!"

У понеділок Ґлинн залишиться у Харкові, а у вівторок він прямує до Донецька на вирішальну гру у групі D: Англія - Україна.

Рубрику веде Андрій Кравець, який теж буде у Донецьку.

Джерело: Бі-Бі-Сі Україна

СПЕЦТЕМА: Чемпіонат Європи з футболу в Україні та Польщі
ТЕГИ: УкраїнаЄвро-2012враженнявболівальники [-
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.