Медіа-група Коломойського закрила канал Ukraine Today

Корреспондент.biz, 26 грудня 2016, 20:18
0
741
Медіа-група Коломойського закрила канал Ukraine Today
Фото: BBC
Медіа-холдинг Коломойського закрив проект іномовлення Ukraine Today

Держава не зацікавлена ​​в його існуванні, зазначив гендиректор "1+1 медіа".

 
Міжнародний новинний телеканал Ukraine Today з 1 січня 2017 року припиняє своє існування, повідомляє прес-служба холдингу "1+1 медіа", який належить бізнесмену Ігорю Коломойському.
 
Канал Ukraine Today розпочав мовлення в серпні 2014 року. Мовлення каналу велося цілодобово англійською мовою, згодом з'явилася трансляція російською мовою, також розглядався німецькомовний варіант.
 
"По суті, у 2014 році, коли був запущений Ukraine Today, це була єдина можливість для нас бути почутими. Але зараз держава перебрала на себе цю функцію. І ми вважаємо, що наша місія завершена", - сказано в повідомленні.
 
Гендиректор "1+1 медіа" Олександр Ткаченко додав, що держава не зацікавлена ​​в його існуванні.
 
"З огляду на економічну ситуацію в країні підтримувати проект, який має винятково соціальний характер, а держава в той же час демонструє нульову зацікавленість у його існуванні, для нас видається неможливим", - сказав він.
 
Зазначимо, навесні цього року Нацрада анулювала ліцензію мовника Ukraine Today за клопотанням власника.
ТЕГИ: телевидениеКоломойскийтелеканалыСпутниковое телевидение
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...

Корреспондент.net в соцмережах