RU
 

Екс-ведучий Top Gear Кларксон отримав від BBC мільйон фунтів - ЗМІ

Корреспондент.net,  24 травня 2015, 18:23
0
719
Екс-ведучий Top Gear Кларксон отримав від BBC мільйон фунтів - ЗМІ
Фото: world.fedpress.ru
Договір про продаж компанії Кларксона відбувся 2012 року

Гроші ведучий отримав за продану ним компанію Bedder 6, що входила у франшизу Top Gear.

Колишньому ведучому всесвітньо відомої телепередачі про автомобілі Top Gear Джеремі Кларксону корпорація BBC Worldwide виплатила суму розміром 1 млн фунтів стерлінгів, повідомляє The Daily Mail. За даними видання, звільненому телеведучому надійшов платіж за продану ним фірму Bedder 6, яка перебувала у франшизі Top Gear.

Договір про продаж компанії Кларксона відбувся в 2012 році. Повідомляється, що загальна сума операції становила близько 15 млн фунтів стерлінгів.

Джеремі Кларксон відмовився від участі в шоу ВВС

Як повідомляв Кореспондент.net, наприкінці березня керівництво ВВС вирішило не відновлювати контракт з Кларксоном, що закінчувався, після скандального інциденту на знімальному майданчику, що нібито виник через відсутність гарячої їжі. Його співведучі Річард Хаммонд і Джеймс Мей також звільнилися з телекомпанії для запуску нового проекту, створеного спільно з Кларксоном. При цьому керівництво ВВС заявило, що шоу Top Gear повернеться в новому форматі в 2016 році.

На початку квітня поліція Північного Йоркшира припинила розслідування інциденту щодо Кларксона після сварки з продюсером, після того як його адвокат офіційно поінформував слідчих, що висувати обвинувачення його клієнт не збирається.

За матеріалами: РИА Новости
ТЕГИ: автомобилителевидениескандалтелепередачаTop Gear
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua
Читати коментарі