RU
 

Російський журнал Maxim оштрафували за мат в інтерв'ю з екс-Ляпісом

Корреспондент.net,  11 червня 2015, 18:23
0
341
Російський журнал Maxim оштрафували за мат в інтерв ю з екс-Ляпісом
Фото: из социальных сетей
Російський журнал Maxim оштрафували

Московський суд вважає неприпустимим використання в тексті нецензурної лексики.

Московський суд оштрафував російську редакцію журналу Maxim на 25 тисяч рублів (майже 9700 гривень) за нецензурну лексику, повідомляє ТАСС.

"Заборонені" слова були знайдені в інтерв'ю з екс-солістом білоруської групи "Ляпіс Трубецький", нині вокалістом Brutto, що отримав посвідку на проживання в Україні, Сергієм Михалком під заголовком "Нє, я в Росію не поїду", розміщеному в розділі "До відповіді ", в травневому номері видання.

Крім того, 8 червня Роскомнадзор виніс друге за рік попередження редакції чоловічого журналу за присутність в тексті обсценної лексики.

У жовтні минулого року догану також отримала електронна версія Maxim Online. Тоді відомство за рішенням суду внесло сайт до реєстру заборонених в Росії інтернет-ресурсів. Претензії були до публікації "Як правильно давати хабарі в Росії".

Нагадаємо, що Maxim - міжнародний журнал з елементами еротики. Він заснований у Великобританії в 1995 році і на даний момент видається в 24 країнах світу.

Михалок розповів про переслідування з боку ФСБ

ТЕГИ: Россияжурнал КорреспондентштрафMAXIM
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Читати коментарі